اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بانوان ایرانی در تربیت فرزندان به ارزش‌های دینی و علمی توجه کنند

سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: زنان جامعه اسلامی ما باید در تربیت فرزندان به ارزش‌هایی مانند دین، علم و تقوا توجه ویژه داشته باشند.

بانوان ایرانی در تربیت فرزندان به ارزش‌های دینی و علمی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین ظهر امروز در جمع بانوان اهل سنت شهرستان به مناسبت دهه فاطمیه اظهار کرد: زنان در تربیت افراد جامعه نقش بسزایی داشته و هرگاه بانوان ما صالحه و هدایت شوند جامعه نیز اصلاح خواهد شد.
وی با اشاره به دامن مادران به عنوان نخستین مدرسه انسان تصریح کرد: دامان مادران نخستین مدرسه تربیت و اصلاح انسان بوده و اگر مادر به خوبی و زیبایی فرزند خود را تربیت کند آینده آنها درخشان شده و به تبع جامعه روشنی خواهیم داشت.
سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: ارزش انسان‌ها به علم، دین و تقوا آنها بوده و بانوان اسلامی ما باید در تربیت فرزندان به این ارزش‌ها توجه کنند.

* زنان جامعه ما می‌توانند افرادی مانند سردار سلیمانی، شهید حججی و دکتر فخری‌زاده را به جامعه تحویل دهند
وی بیان کرد: زنان جامعه ما می‌توانند افرادی مانند سردار سلیمانی، شهید حججی و دکتر فخری‌زاده را به جامعه تحویل دهند که به کمال استقامت و ارزش‌های والای انسانی رسیده باشند.
شابدین با اشاره به نقش موثر حضرت زهرا (س) در ترویج اسلام و پیروی از ولایت گفت: بانوان ما باید به تاسی از حضرت زهرا (س) مسائل اخلاقی، اجتماعی و ابعاد اسلام را به بحث و مباحثه گذاشته و با عمل و رفتار خود به اسلام و قرآن کمک کنند.
وی با اشاره به ترویج بی‌بندوباری توسط دشمنان بیان کرد: امروزه دشمنان با استفاده از ماهواره، فضای مجازی و رسانه‌های غربی تلاش دارند تا بی‌بندوباری را در بین جوانان و بانوان ترویج دهند و انها را از دین و اسلام دور کنند در صورتی که بانوان ما با رفتار دینی خود دشمن را ناکام کرده‌اند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول