اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور 320 بانوی رزمنده نشان‌ از روحیه انقلابی خواهران ما در گلستان است/ ولایتمداری موئلفه اصلی حضرت زینب(س) است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در گلستان ۳۲۰ بانوی رزمنده در دفاع مقدس داریم که نشان‌دهنده روحیه انقلابی خواهران ما در این استان است.

حضور 320 بانوی رزمنده نشان‌ از روحیه انقلابی خواهران ما در گلستان است/ ولایتمداری موئلفه اصلی حضرت زینب(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ سردار علی ملک‌شاهکوهی در نشست فرهنگی با خواهران شاغل در سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: یکی از موئلفه‌های اصلی زندگی حضرت زینب (س) ولایتمداری و اطاعت‌پذیری مطلق ایشان از امامین زمان خویش است.

وی تصریح کرد: برکت حضور حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سرزمین شام را در قائله داعش به چشم دیدیم و معجزات عجیبی در آن ماجرا رقم خورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در گلستان ۳۲۰ بانوی رزمنده در دفاع مقدس داریم که نشان‌دهنده روحیه انقلابی خواهران ما در این استان است. 

ملک‌شاهکویی اظهار کرد: از شما خواهران شاغل در سپاه نینوا انتظار می‌رود نقش خود را در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کنند و پاسدار راستین انقلاب باشند.

وی ادامه داد: سپاه از مردم و برای مردم است پس شادی مردم را شادی خود و غم و مشکلات آنان را غم و مشکلات خود بدانید.

*  الگوی خواهران شاغل در سپاه حضرت زینب(س) است/ از ظرفیت فضای مجازی برای فعالیت‌ها استفاده شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان نیز در این نشست گفت: بعد از ۴۲ سال که از وجود انقلاب اسلامی می‌گذرد مستکبرین تمامی شیوه‌های دشمنی علیه این انقلاب الهی را به کار گرفته اند اما هربار شکست خوردند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی اظهار کرد: خون پاک و مطهر شهدا، نفس قدسی امامین انقلاب اسلامی و دعای خیر حضرت بقیه‌الله (عج) ضامن بقای کشور است.

وی تصریح کرد: آنچه از خواهران شاغل در سپاه انتظار می رود این است که خللی در وظیفه همسری و مادری شان در محیط خانه ایجاد نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت:‌ امروز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر دنیا ما هم باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای خواهران بسیجی استفاده کنیم.

رعایتی افزود: بر همه ما فرض است که وحدت شیعه و سنی و تمامی اقوام را در فعالیت خود حتی در فضای مجازی را در نظر بگیریم چراکه هر صحبت وحدت‌شکن دشمنان را شادمان میکند.

وی تاکید کرد: الگوی شما خواهران در انجام رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی حضرت زهرا(س) و دختر ایشان حضرت زینب (س) است.

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول