اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی نفس‌گیر سپاهان مقابل پیکان/ دوئل 6 امتیازی را نویدکیا برد

تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان در بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

پیروزی نفس‌گیر سپاهان مقابل پیکان/ دوئل 6 امتیازی را نویدکیا برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان پیکان تهران بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از دقایق ابتدایی با در اختیار گرفتن توپ و میدان برای رسیدن به گل تلاش کردند؛ طلایی‌پوشان در دقیقه 19 مزد برتری خود را گرفتند و به گل اول دست پیدا کردند.

در ادامه نیمه اول تیم پیکان برای جبران گل خورده جلو کشید اما توان ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه سپاهان را نداشت و شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان نیز با کنترل بازی نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.

نیمه دوم با حملات پیکان شروع شد و این تیم موفق شد روی یک ضربه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند؛ در ادامه طلایی‌پوشان دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفتند و خیلی زود گل پیکان را پاسخ دادند.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان پیکان برای جبران گل خورده جلو کشیدند و به همین دلیل چند موقعیت خوب گلزنی برای سپاهانی‌های ایجاد شد اما گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

داور: روح‌اله شریفی

کمک‌داوران: علی‌رضا ایلدروم، محمد راهی و سیاوش باقرنژاد

کارت زرد: محمد کریمی دقیقه 38 و استنلی دقیقه 39 از سپاهان - محمد ستاری دقیقه 40 و اسماعیل بابایی دقیقه 71 از پیکان

کارت قرمز: -

گل: سروش رفیعی دقیقه 19 و سجاد شهباززاده دقیقه 73 برای سپاهان - آرش قادری دقیقه 65 برای پیکان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری (دانیال اسماعیلی‌فر)، جلال‌الدین علی‌محمدی (محمدرضا خلعتبری)، محمد کریمی، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی (محمد محبی) و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پیکان تهران:

امیرحسین رنگرز، آرش قادری، نادر محمدی، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد دریس، محمد نوری (رضا جبیره)، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی و اسماعیل بابایی

سرمربی: مهدی تارتار

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 19

پاس خوب سجاد شهباززاده در محوطه جریمه پیکان به سروش رفیعی رسید و این بازیکن با یک ضربه حساب شده نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 22

پرتاب اوت دستی بازیکن پیکان به محوطه جریمه سپاهان آمد و ضربه سر آرش قادری با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 39

روی خطای محمد کریمی و در ادامه درگیری استنلی و ستاری بازی برای لحظاتی متوقف بود و بازیکنان بایکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که این قائله با 3 کارت زرد داور خاتمه پیدا کرد.

- دقیقه 65

ارسال کرنر روی دروازه سپاهان با دخالت بازیکن پیکان قطع شد که توپ به دست حسینی برخورد کرد و داور پنالتی به سود پیکان اعلام کرد؛ آرش قادری این پنالتی را به گل نخست پیکان تبدیل کرد.

- دقیقه ‌73

ارسال محمد کریمی روی دروازه پیکان با اشتباه مدافعان پیکان در آفساید‌گیری همراه شد و سجاد شهباززاده با یک ضربه سر خوب دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 86

محمد محبی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان پیکان قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان به خوبی دفع کرد.

انتهای پیام/63090/ن/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول