اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی پیکان: برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیستند

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: یکان نشان داد تیم منسجم و قوی است، کیفیت کار ما مشخص کرد که قابل احترام هستیم و برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مربی پیکان: برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: تیم سپاهان احتیاج به تعریف ندارد و هر سال کیفیت قابل قبولی در لیگ دارد و از لحاظ ساختار باشگاهی به عنوان یک باشگاه می‌توان به آن اشاره کرد؛ امسال نیز نشان داد قدرتمند است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد.

مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: پیکان نشان داد تیم منسجم و قوی است، کیفیت کار ما مشخص کرد که قابل احترام هستیم و فردا برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم همه طرفداران فوتبال از بازی لذت ببرند.

وی در مورد استفاده از اوت دستی بیان داشت: یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است اما نمی‌توان گفت غالب کار ما این است؛ تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و گل‌هایی که زدیم نیز نشان می‌دهد، راه حل‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف پیش‌بینی کردیم.

پاشایی تصریح کرد: هر مربی باهوشی نسبت به داشته‌هایش برنامه‌ریزی و استفاده می‌کند، منکر پرتاب‌های اوت نادر محمدی نیستیم اما از اوت‌ها و سایر تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: یک تیم جوان در اختیار داریم و نباید انتظارات از تیم ما بالا برود، داشتن رتبه آبرومند در پایان لیگ برنامه‌ریزی باشگاه است؛ امیدواریم این امیر تحقق پیدا کند، برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: نباید انتظارات را زیاد بالا برد که جوانان دچار مشکل شوند، دنبال این هستیم بازی به بازی پیش برویم، نتایج خوبی بگیریم و رتبه خوبی در پایان فصل برای پیکان به دست بیاوریم.

پاشایی در مورد بازی با سپاهان گفت: با سپاهان هم‌امتیاز هستیم اما 2 تیم از لحاظ هزینه و بازیکن قابل قیاس نیستند؛ جدال نابرابری است اما برای کسب 3 امتیاز برنامه‌ریزی کردیم و دنبال یک فوتبال هجومی هستیم اما آمده‌ایم که با دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت محروم یا مصدومان تیمش بیان داشت: محروم نداریم و 3 بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول