اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مواضع برجامی رهبر انقلاب رئیس جمهور جدید آمریکا را خلع سلاح کرد

امام جمعه قشم گفت: مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام در حقیقت رئیس جمهور جدید آمریکا را خلع سلاح و بر لزوم انجام اقدامات عملی تاکید کرد.

مواضع برجامی رهبر انقلاب رئیس جمهور جدید آمریکا را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: مواضع رهبری در خصوص برجام در واقع خلع سلاح کردن رئیس جمهور آمریکا است تا ادعای بازگشت به برجام را نداشته باشد.

وی افزود: برجام برای رفع تحریم‌ها بوده و آمریکا برای بازگشت باید به مفاد برجام بویژه رفع تحریم‌ها در مقام عمل پایبند باشد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: رهبری بر تصمیم مجلس برای کاهش تعهدات برجام مهر تائید زده چرا که نباید به صورت یک طرفه به تعهدات پایبند بود.

دکتر تارم با اشاره به دیگر محورهای بیانات رهبری در ۱۹ دیماه، ادامه داد: قدرت موشکی، لزوم تشکیل دولت جوان و حزب الهی، وقایع کنگره آمریکا و واکسن کرونا از دیگر محورهای این فرمایشات است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: پس از مواضع رهبری، بسیاری‌ها اعلام کردند که واکسن‌های آمریکا و انگلیس مورد شک و تردید است و به دنبال آزایش واکسن‌های خود در سایر کشورها هستند.

مراسم ایام فاطمیه مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه شهرستان قشم ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(س) را تسلیت گفت و افزود: الگوی حکومت‌داری در زمان حکومت حضرت ولی عصر(عج)، سیره حضرت فاطمه زهرا(س) بوده و این مهم بیانگر عظمت این بانوی بزرگوار است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: مصحف یعنی قرآن و صحیفه حضرت فاطمه زهرا(س) کتابی غیر از قرآن کریم است که شیعیان به هیچ وجه آن را قرآن نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) میزان و ملاک حق و باطل بودن و رضای آن حضرت(س) رضای خداوند است.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: مراسم سوگواری ایام فاطمیه باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود و آنان که در این مراسم شرکت نمی‌کنند باید از برگزاری مجالس لغو و سرور در ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(س) پرهیز کنند چرا که شیعه و اهل سنت جزیره قشم چنین اقدامی را بر نمی‌تابد.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت سالروز شهادت فدائیان اسلام، افزود: فدائیان اسلام زمینه ساز نهضت امام خمینی(ره) بودند و در دوران طاعوت مظلومانه به رگبار کین دشمن بسته شدند.

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه نخست تبیین معارف سوره حجرات را پی گرفت و افزود: رعایت ادب در حرم نبوی و ائمه معصومین(ع) همچون حضور در محضر ایشان لازم است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول