اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مکتب سلیمانی دفاع از مظلومان فارغ از هرگونه مرزبندی است

امام جمعه قشم گفت: مکتب سلیمانی مکتب دفاع از مظلومان، محرومان، مستضعفان و همه زجر کشیده‌های جهان فارغ از ملیت، مذهب و قومیت است.

مکتب سلیمانی دفاع از مظلومان فارغ از هرگونه مرزبندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار دل‌ها هنوز هم در باورها نمی‌گنجد.

وی افزود: هر مکتب اصول و قواعدی دارد و اصول مکتب حاج قاسم همان مکتب امامین انقلاب، قرآن و اسلام است که باید برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مکتب سلیمانی مکتب دفاع از مظلومان، محرومان، مستضعفان و همه زجر کشیده‌های جهان فارغ از ملیت، مذهب و قومیت است.

دکتر تارم تصریح کرد: شهید سلیمانی حقیقتا یک فرمانده قهرمان مسلط به اصول نظامی، فرماندهی و در عین حال یک پدر دلسوز و مهربان برای خانواده‌های معظم شهدا و تمام فرزندان این مرز و بوم و کشورهای اسلامی بود.

وی ادامه داد: پایبندی به رعایت دقیق موازین و احکام شرعی و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم که جلوه‌ای از آن را در سیل ویرانگر خوزستان مشاهده کردیم از دیگر خصایص این شهید والامقام است.

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: انتخاب سردار قاآنی به جانشینی سردار سلیمانیدر فرماندهی سپاه قدس، دشمن را از اقدام بزدلانه‌ای که انجام داده بود بیش از پیش پشیمان کرده است.

حجت‌الاسلام تارم گفت: دشمن به خوبی می‌داند سردار قاآنی فرماندهی بصیر، عملگرا و مطیع ولایت است و  فرماندهی سردار سلیمانی در این دوران با شیوه‌ای دیگر اما با همان اهداف و صلابت به پیش خواهد رفت.

مردم در مسیر انتخاب دولتی جوان و انقلابی گام بردارند

امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت، روز قیام بزرگ ملت بزرگ ایران است و با هیچ روزی جز با ۲۲ بهمن قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام تارم افزود: در این روز پس از چندین ماه فتنه‌گری، جنگ احزاب گسترده متشکل از سلطنت طلب‌ها، منافقین، بهائیت، صهیونیست‌ها، بدخواهان و همه دشمنان اسلام و نظام اسلامی، مردم بصیر به میدان آمده و توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 با تمام توان و با تمام تجهیزات قابل تصور با برنامه‌ریزی که سال‌های طول کشیده بود از چهره‌های به ظاهر محبوبی مانند میرحسین موسوی و کروبی که پرورش داده بودند استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: به ویژه میرحسین که سال‌ها او را از سیاست و حضور در جامعه به کنار گذاشته بودند تا از نظر آن‌ها هیچ‌گونه اشکال و انتقادی به او وارد نشود و با کسب سابقه‌ای که از امام(ره) کرده بود مهره و عنصری بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دشمن بود و سرمایه‌گذاری نیز کردند.

دکتر تارم اضافه کرد: شاید خودش هم در ابتدا متوجه نبود اما به هر حال خواسته یا ناخواسته چهره تربیت شده برای سال ،۸۸ چهره مورد نظر آمریکا و اسرائیل و دشمنان انقلاب بود که برای مقابله با اسلام، نظام، خون شهدا و ارزش‌ها با تمام توان حمایت‌ کردند.

وی گفت: با تمام نصایح دلسوزانه‌ای که ولی امر مسلمین قبل از انتخابات نسبت به آن‌ها داشت و راه‌های قانونی که پیش پای آن‌ها گذاشته شد اما در سر چیزی جز مقابله با نظام و انقلاب اسلامی نداشتند.

امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد: لذا نیروهای دشمن به بهانه انتخابات اما در حقیقت برای مقابله با نظام به خیابان‌ها ریختند و خسارت‌های فراوانی را به ملت و نظام وارد کردند که به شهادت رساندن بسیجیان، مردم بی‌گناه، نیروهای نظامی و انتظامی گوشه‌ای از آن است.

حجت‌الاسلام تارم ابزار داشت: این فتنه تا حدودی شتاب رشد و بلوغ مقاومت اسلامی را کند کرد اما ملت ایران با حضوری معجزه آسا برگ زیرینی در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشته و در نهم دی با بصیرت به خیابان‌ها آمدند.

وی افزود: این حضور منسجم، گسترده و با بصیرت که تمامی تفکرات و دلدادگان اسلام و انقلاب و شهدا را در بر می‌گرفت فتنه دی ‌ماه ۸۸ خنثی کرد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: ملت باید همیشه بصیرت، هوشیاری و حضور خود را در صحنه‌های انقلاب حفظ کند و در این ایام که به انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‌شویم نیز نقشه‌های پلید دشمنان را با هوشیاری در نطفه خفه کنند.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: مردم با تشکیل یک دولت جوان، مقتدر، انقلابی و کارآمد می‌توانند مشکلات اقتصادی امروز را شتاب ببخشند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول