اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فیلم| گلایه فرمانده انتظامی گلستان از فرماندار کردکوی/ سرنوشت نامشخص «معین شریفی»

فرمانده انتظامی گلستان با طرح گلایه صریح از فرماندار کردکوی در عدم توانایی در کنترل تفرجگاه پارک جنگلی کردکوی، نسبت به عدم نصب دوربین کنترلی در ورودی و طول مسیر این پارک نیز انتقاد کرد.

فیلم| گلایه فرمانده انتظامی گلستان از فرماندار کردکوی/ سرنوشت نامشخص «معین شریفی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اواخر شهریور ماه امسال پس از به پایان رسیدن پرونده مفقودی «سها رضانژاد» کوهنورد اهل کرج که در ارتفاعات جنگلی کردکوی مفقود و پس از مدتی جسد وی کشف شد، «معین شریفی» جوان اهل شهرستان کردکوی دارای دو فرزند مفقود و تا به امروز هیچ اثری از وی کشف نشده است.

این جوان که گفته می‌شود برای پیاده‌روی به جنگل کردکوی رفته بود پس از آخرین تماس با خانواده‌اش که اظهار کرده بود به زودی به منزل بر می‌گردد مفقود شد و دیگر به منزل بازنگشت.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودروی وی به همراه البسه غیرورزشی در کنار جاده ورودی پارک جنگلی کردکوی پارک شده بوده اما هیچ اثر دیگری از این فرد توسط پلیس کشف نشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات این پرونده اظهار کرد: این یکی از پرونده‌هایی است که انرژی زیادی را از کارآگاهان پلیس آگاهی گرفته است.

محمدسعید فاضل دادگر خاطرنشان کرد: پرونده ابعاد مختلفی دارد و ما به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم اما نیاز به پیگیری‌های بیشتری است تا به نتیجه برسیم.

وی تاکید کرد: یکی از خواسته‌های جدی و تکرار شده ما از فرماندار کردکوی این بوده که در ورودی و طول مسیر پارک جنگلی کردکوی دوربین‌های مداربسته نصب شود.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به این پرونده و پرونده مرگ «سها رضانژاد» و دیگر پرونده‌های رخ داده در این منطقه، تاکید کرد: بارها نامه زدیم، تقاضا کردیم، خواهش کردیم این اتفاق بیافتد و تاکید کردیم اگر شما چهارچوبی برای کنترل کلی وضعیت در منطقه را ندارید، دوربین نصب کنید تا به پلیس در کنترل رفت‌وآمدها کمک کند.

دادگر بیان کرد: متاسفانه تا به امروز این اتفاق نیافتاده و ما پیگیر هستیم که این موضوع هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

تلاش‌های بی‌وقفه اطلاعاتی پلیس برای کشف حقیقت

رئیس پلیس آگاهی گلستان نیز در این خصوص اظهار کرد: این پرونده بسیار پیچیده است و این فرد از ابعاد شخصیتی خاصی برخوردار بوده است.

مجتبی مروتی گفت: بررسی‌های بسیاری را برای این پرونده انجام داده‌ایم و تمام تلاش‌های اطلاعاتی و پلیسی انجام شده و در تلاش هستیم هرچه زودتر این فرد پیدا شود.

لازم به ذکر است، در طول این مدت شایعه‌های متعددی در خصوص این پرونده مطرح شد که پلیس به طور کامل تمام مباحث مطرح شده را تکذیب کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول