اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعزام تیم «آفرود» برای جست‌وجوی دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی از تداوم عملیات جست‌وجو برای یافتن دختر 27 ساله مفقود شده در ارتفاعات شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: از ساعتی دیگر تیم «آفرود» برای جست‌وجو به هلال احمر ملحق خواهد شد.

اعزام تیم «آفرود» برای جست‌وجوی دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت عملیات جست‌وجو برای یافتن دختر مفقود شده در ارتفاعات «جهان نما» در شهرستان کردکوی اظهار کرد: از ساعت 11 روز جمعه گذشته موضوع مفقود شدن یک دختر 27 ساله در ارتفاعات «جهان نما» شهرستان کردکوی به هلال احمر گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های جست‌وجو و نجات به محل حادثه اعزام شدند و عملیات همچنان ادامه دارد و در حال حاضر تعداد تیم‌ها افزایش داده‌ایم و حتی مسیرها را گسترش داده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی تصریح کرد: این گروه کوهنوردی که فرد مفقود شده نیز همراه آنها بوده در منطقه‌ای مستقر شدند که بسیار صعب‌العبور بوده و دره‌ها و پرتگاه‌های بسیار سنگینی دارد.

باقری بیان کرد: با وجود بد بودن شرایط جوی و مه و بارندگی باران زیاد اما عملیات جست‌وجو متوقف نشده و فعالیت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مجموعه مدیریت بحران در شهرستان، سپاه و نیروی انتظامی، فرماندار شهرستان و افراد محلی نیز به تیم‌های هلال احمر کمک کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی تاکید کرد: از ساعاتی دیگر گروه‌های «آفرود» به هلال احمر ملحق خواهند شد و در این عملیات به ما کمک خواهند کرد و تا به امروز 60 نفر نیرو در عملیات جست‌وجو مشارکت کردند و فعالیت در حال انجام است.

باقری بیان کرد: تقاضا داریم گروه‌ها و تیم‌های مردمی بدون هماهنگی با مجموعه هلال احمر شهرستان به هیچ عنوان وارد منطقه نشده و خودسرانه اقدام به جست‌وجو نکنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول