اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

995 هزار راس دام در گلستان پلاک‌کوبی شدند

مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان گفت: تاکنون 995 هزار راس دام در استان پلاک‌کوبی شدند که از این تعداد 225 هزار راس دام سنگین است.

995 هزار راس دام در گلستان پلاک‌کوبی شدند

سعید حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای صیانت از نهاده‌های دامی پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و پلاک‌کوبی احشام در دستور کار جهاد کشاورزی گلستان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از جوجه‌ریزی و تولید مرغ استان در شهرستان گنبدکاووس انجام می‌شود و این شهرستان در حوزه کشاورزی، زراعت و محصولات پروتیئنی یکی از شهرهای مهم کشور است.

*عرصه بر بسیاری از سودجویان با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی گلستان تنگ شد
مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی خاطرنشان کرد: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی گلستان عرصه بر بسیاری از سودجویان تنگ شده و تلاش داریم تا این ارگان در شهرستان گنبدکاووس نیز فعال شود.
وی بیان کرد: تاکنون ۹۹۵ هزار راس دام در گلستان پلاک‌کوبی و در سامانه هویت ثبت شده که از این تعداد ۷۷۰ هزار راس دام سبک و ۲۲۵ هزار راس دام سنگین است.
حسن پور گفت: از ۱۰ هزار و ۳۱۴ دستگاه تراکتور ۹ هزار و ۹۷۲ دستگاه و از یک‌هزار و ۴۸۴ دستگاه کمباین ۹۱۱ دستگاه آن پلاک‌گذاری شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول