اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مردم دنیا به عمق فساد نظام استکباری آگاه شدند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: قیام ۱۹ دی مردم قم باعث جرقه ای شد تا در نهایت منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شود.

مردم دنیا به عمق فساد نظام استکباری آگاه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های مجازی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز بجنورد، با اشاره به ویژگی های متقین، اظهار کرد: امام سجاد (ع) درباره فرد متقی می‌فرماید؛ فرد متقی حق و حقوقی که به گردنش است را می‌پردازد، چه حق الله باشد، چه الحق النفس باشد، چه حق الطبیعه باشد.

وی با بیان اینکه باید برای نماز برنامه ریزی داشته باشیم، افزود: مسئولین استانی و شهرستانی و تمام کسانی که در هر جایی فعالیتی دارند، برنامه هایشان را با نماز تنظیم کنند و طوری نشود که اگر در جلسه ای حضور دارند، آن جلسه باعث شود نماز اول وقت ترک شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در خطبه های دوم سخنرانی مجازی، با اشاره به مناسبت ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶، سالروز قیام مردم قم، تصریح کرد: مردم پس از مشاهده توهین هایی که به امام خمینی (ره)، علما و اسلام در مقاله منتشر شده از سوی دربار شاه شده بود، شدند، به سمت بیت علمای آن زمان حرکت و اعلام همدردی و تسلیت کردند.

وی افزود: این توهین رژیم پهلوی به امام و اسلام، باعث جرقه ای شد تا قیام مردم قم شکل بگیرد و این قیام، منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی، افزود: این عالم ربانی یکی از موثرترین اشخاص در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و توانستند در این سال‌ها شاگردان زیادی را تربیت کنند.

وی با بیان این که فقها مرزبانان نظام اسلامی محسوب می‌شوند، ادامه داد: مرزبانی گاهی از مرزهای جغرافیایی است و گاهی مرزبانی عقیدتی و فکری و مبارزه با عقبه فکری یک نظام استکباری است.

نماینده ولی فقیه گفت: نظام پراعای استکباری که همه دنیا را محکوم به عدم رعایت حقوق بشر می‌کرد را همه دیدند که برای انتقال قدرت از یک رئیس جمهور به رئیس جمهور دیگر چه توهین هایی که به حکومتشان نکردند.

 وی ادامه داد: از یک طرف رئیس جمهور کنونی آمریکا صراحتا اعلام می‌کند نظام این کشور نظام فاسدی است و از آن طرف  رقبایشان، مجموعه جمهوری‌خواه را متهم می‌کند. همه دنیا امروز به عمق فساد که در درون نظام استکباری وجود دارد آگاه شدند و انشاالله به زودی آمریکلا افول خواهد کرد و خون بیگناهان، این نظام را ساقط خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد در پایان گفت: شهید سلیمانی آمریکا را شکست داد، نه داعش را، داعش ابزار دست آمریکا بود و قبل از شهادتش پایان داعش و شکست آمریکا را اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول