اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ریشه‌های فتنه ۸۸ در دهه بصیرت تشریح می‌شود/ اجرای ۷۰۰ برنامه در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم علل و ریشه‌های فتنه ۸۸ در دهه بصیرت گفت: طی این دهه و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از ۷۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

ریشه‌های فتنه ۸۸ در دهه بصیرت تشریح می‌شود/ اجرای ۷۰۰ برنامه در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت اظهار کرد: این دهه همزمان با 9 دی ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود که در آن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز برگزار می‌شود.

وی با ابراز تأسف نسبت به عدم تشریح اقدام ایران در حمله با پایگاه عین الاسد گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشور پاسخ زورگویی‌ها و اقدامات تروریستی آمریکا را به‌صورت مستقیم نداده بود اما ایران به اصلی‌ترین پایگاه نظامی آنان حمله کرد ولی به‌اندازه اهمیت این اتفاق، افکار عمومی متوجه اهمیت آن نشدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم یادآوری حوادث و تشریح حوادث فتنه ۸۸ برای نسل جوان کشور تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف طی این ۱۰ روز اجرایی می‌شود که به‌صورت محوری نیز هر شهرستان خراسان شمالی در این ایام به محور برنامه‌ها خواهد بود.

وی از برگزاری مراسم استانی در ۹ و ۱۳ دی‌ماه خبر داد و گفت: این مراسم‌ها به‌صورت سراسر استانی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت حضور جمعیت برگزار می‌شود.

سالاری همچنین از آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک نهادهای حمایتی و خیران، نذرخون از سوی اقشار مختلف مردم و اعزام گروه‌های جهادی را برخی دیگر از برنامه‌های دهه بصیرت در خراسان شمالی دانست و گفت: رونمایی از دو کتاب سردار دل‌ها و سردار قلب‌ها، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در فضای مجازی، رونمایی از سرود ویژه این ایام و جشنواره سرود بچه‌های مسجد، برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و نمایشگاه عکس در بجنورد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول