اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

حجم اجناس فاسد انبار اموال تملیکی بوشهر چندین برابر خرابی‌ سیل دشتستان

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از انبارهای سازمان فروش اموال تملیکی در بوشهر گفت: چندین برابر خرابی‌های سیل دشتستان در این انبارها اجناس تخریب و فاسد می‌شود، من واقعا متأثر شدم که چرا برای رفع محرومیت مردم و تأمین نیاز نیازمندان از این اجناس استفاده نمی‌شود.

حجم اجناس فاسد انبار اموال تملیکی بوشهر چندین برابر خرابی‌ سیل دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم خدمتگزاری صادقانه به مردم اظهار داشت: همه ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن خدمت به مردم است، تفاوتی نمی‌کند که ما چه نقشی داریم مهم این است که در کنار هم یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن تقویت نظام و خدمتگزاری صادقانه به مردمی است که قوام و دوام نظام به حضور و رضایتمندی آن‌ها بستگی دارد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون را دو وظیفه اصلی نمایندگان ذکر کرد و اظهار داشت: نمایندگان از طرف مردم وکالت پیدا کرده‌اند که قانون گذاری کنند و به نیابت از مردم نظارت کنند که قوانین و مقررات به خوبی اجرا و از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود. 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در شرایط سخت امروز بر عهده دارند، گفت: در حوزه نظارت بر کارکرد مدیران که وظیفه دوم نمایندگان است انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و همراهی امور را دنبال کنند تا بتوانیم از همه توانمندی‌های در اختیار و فرصت‌ها به نحو شایسته بهره بگیریم. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر استان توانمند و برخورداری است، مهم این است که ما از این برخورداری به گونه‌ای استفاده کنیم که شاهد محرومیت مردم نباشیم. مردم توقع دارند که با این همه نعمت در استان محرومیتی وجود نداشته باشد. باید با هماهنگی بین نمایندگان و مدیران ارشد استان از این همه پتانسیل برای حل مشکلات و معضلات مردم استفاده کنیم. 

جمیری دستگاه‌های اجرایی را ملزم به پاسخگویی به مردم دانست و اذعان کرد: نمایندگان استان مراجعات و درخواست‌های فراوانی از سوی مردم دارند که اگر دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم بودند این حجم از تقاضا را شاهد نبودیم. 

وی ادامه داد: برخی از مشکلات که در سطح شهرستان‌ها لاینحل مانده است به دلیل ناهماهنگی بین مدیران است که مدیر ارشد شهرستان باید گره گشایی کند. 

مبالغ هنگفتی به خزانه واریز می‌کنیم ولی برای اعتبارات جزئی باید التماس کنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه نفتی‌ها باید در ایفای نقش و مسؤولیت اجتماعی خودشان بهتر از این عمل کنند، اظهار داشت: استان بوشهر درآمد مبالغ هنگفتی را در قالب درآمدهای مالیاتی به خزانه دولت واریز می‌کند و بعد برای گرفتن اعتبارات جزئی از دولت باید التماس کنیم، باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مشکلات استان را از این درآمدها برطرف کنیم.

حجم اجناس فاسد انبار اموال تملیکی بوشهر چندین برابر خرابی‌ سیل دشتستان

جمیری با اشاره به بازدید خود از انبارهای سازمان فروش اموال تملیکی در بوشهر گفت: چندین برابر خرابی‌های سیل دشتستان در این انبارها اجناس تخریب و فاسد می‌شود، من واقعا متأثر شدم که چرا برای رفع محرومیت مردم و تأمین نیاز نیازمندان از این اجناس استفاده نمی‌شود. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در راه اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای گفت: من دو بار برای این بیمارستان با وزیر دیدار داشته‌ام، چند بار با معاونان وزیر دیدار کرده‌ام، دو بار از بیمارستان بازدید داشته‌ام، ولی دانشگاه علوم پزشکی را برای پیگیری این امر فوق العاده ضعیف می‌دانم، مدیر دستگاه باید کارش را بداند و دنبال کند و استاندار و نمایندگان هم حمایت کنند، اینطور که نمی‌شود مدیریت کرد، مدیر باید فعال شود و در قبال وعده‌ای که به مردم داده شده احساس مسؤولیت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول