اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خسارت سیل دشتستان به ۱۹۶۰ واحد مسکونی

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دشتستان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده تاکنون سیلاب ۱۶ آذرماه جاری به یک هزار و ۹۶۰ واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرده است.

خسارت سیل دشتستان به ۱۹۶۰ واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حبیب نوروز پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده تاکنون سیلاب ۱۶ آذرماه جاری به یک هزار و ۹۶۰ واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرده است که از این تعداد ۳۶۰ واحد احداثی، ۶۰۰ واحد تعمیری و یک هزار واحد معیشتی هستند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دشتستان گفت: با توجه به دامنه خسارت‌های وارده بررسی‌های کارشناسی از سوی کارشناسان بنیاد مسکن استان همچنان ادامه دارد.

نوروز پور اضافه کرد: در جریان سیلاب هفته گذشته بخش‌های سعدآباد (شهر وحدتیه)، مرکزی، شبانکاره و آبپخش از توابع شهرستان دشتستان دچار بیشترین خسارت شدند.

وی ادامه داد: برهمین اساس باتوجه به میزان خسارت وارد شده ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر وحدتیه و بخش مرکزی دشتستان راه اندازی شده است.

نوروز پور از مردم سیل‌زده خواست در راستای سرعت بخشی در روند اجرای عملیات بازسازی به ستادهای بازسازی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول