اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طبخ ۱۴ دیگ غذای نذری به نیت سردار دل‌ها/ استقبال نوجوانان از غرفه عکس سردار

مسؤول هیات قمربنی هاشم (ع) گفت: زمان طبخ 14 دیگ غذای نذری به نیت سردار دل‌ها پنج‌شنبه هفته جاری و زمان توزیع جمعه 19 دی ماه برای توزیع میان اقشار کم برخوردار است.

طبخ ۱۴ دیگ غذای نذری به نیت سردار دل‌ها/  استقبال نوجوانان از غرفه عکس سردار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها در کنار خبرهایی خوبی که از کمک‌های مومنانه، یتیم‌نوازی و توزیع جهیزیه و سایر شنیده می‌شود کمک‌ها به نیت سردار دل‌ها رنگ و بوی دیگری به شهر داده است و در این زمینه هر کس گوشه‌ای از کار را گرفته تا نگرانی‌ها کمتر شود.

 

هیأت قمر بنی‌هاشم (ع) مرکز استان مازندران که با شیوع کرونا این روزها در گوشه گوشه کشورمان اخباری از رزمایش کمک مومنانه می‌شنویم که این روزها در لابه لای اخبار هیأت‌های مذهبی خوش درخشیدند، هیأت‌هایی که تا پیش از ماجرای کرونا تصور برخی بر این بود تنها عزاداری می‌کنند بلکه باید گفت عزاداری تنها یکی از ده‌ها فعالیتی است که آنها انجام می‌دهند و این روزها از تهیه جهیزیه گرفته تا یتیم‌نوازی و سایر تنها بخش کوچکی از اقداماتی است این هیأت‌ها در دستور کارشان دارند به‌مناسبت سالگرد سردار دل‌ها نیز اقدامات ارزشمندی داشتند.

 

یوسف بارانی مسؤول هیات قمربنی هاشم (ع) و عضو کمیته خدمات‌رسانی تشکل‌های مذهبی کشور در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها نصب بنرهای منقش به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان ساری بوده است.

وی به تولید ۱۰ هزارچاپ سیلک و توزیع در ایستگاه صلواتی اشاره کرد و گفت: همچنین ۵ هزار برچسب‌های منقش به تصویر حاج قاسم سلیمانی برای نصب بر روی خودروها به مردم اهدا شده است.

مسؤول هیات قمربنی هاشم (ع) با اشاره به غرفه عکس یادگاری با حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شاهد استقبال  پرشور جوانان و نوجوانان از این کار زیبا ابتکاری  نوجوانان هیأت قمربنی هاشم ساری بودیم.

 

بارانی با اشاره به طبخ ۱۴ دیگ غذای نذری به نیت سردار دل‌ها، گفت: زمان طبخ پنج‌شنبه هفته جاری و زمان توزیع جمعه ۱۹ دی ماه برای توزیع میان اقشار کم برخوردار است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول