اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خط پایان دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» در جبهه مجازی/ کسب 2عنوان توسط خبرگزاری فارس در ضیافت سلیمانی

جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» به خط پایان مرحله دوم رسید تا تولیدات برتر فعالان مجازی استان گلستان پس از داوری معرفی شود، این جشنواره با معرفی برگزیدگان و فعالان فضای مجازی به کار خود پایان داد.

خط پایان دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» در جبهه مجازی/ کسب 2عنوان توسط خبرگزاری فارس در ضیافت سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آئین اختتامیه دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» پیش از ظهر امروز با معرفی نفرات برتر جبهه مجازی در حسینیه عاشقانه ثارالله گرگان به کار خود پایان داد، برنامه‌ای که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها و به ابتکار مرکز فضای مجازی استان گلستان پایه‌گذاری شد و رقابت تنگاتنگی بین فعالان مجازی در دو بخش «تخصصی» و «مردمی» ایجاد کرد تا سربازان جبهه جنگ نرم در یک مسابقه خودشان را محک بزنند و از تجربیات یکدیگر برای بهتر شدن بهره‌مند شوند.

تولیدات تخصصی در بخش بازی، نرم‌افزار، موبایل، پوستر، کلیپ، نماهنگ، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و انیمیشن به داوری گذاشته شد و در بخش مردمی آثار نقاشی، شعر و دلنوشته مورد ارزیابی قرار گرفت و برگزیدگان آنها مشخص و معرفی شدند در این مراسم از فعالان برتر فضای مجازی نیز تجلیل شد.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جشنواره بچه‌های حاج قاسم؛ زینت‌بخش این مراسم بودند و از همسران شهید مدافع حرم خوش‌محمدی و شهید ذورقی تجلیل به عمل آمد.

حدود ۷۰۰ اثر به جشنواره بچه‌های حاج قاسم از سراسر کشور ارشال شد که در نهایت ۴۰ نفر توانستند به عنوان منتخب معرفی شوند، در بخش فعالان فضای مجازی از خبرنگاران خبرگزاری فارس استان گلستان «زهره رجبی» و «مهدی باقریان» نیز تجلیل شد.

چارچوب جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» با محوریت «مقاومت، بصیرت، ایثار» ترسیم شده بود تا هر کدام از فعالان مجازی جرعه‌ای از دریای معرفت سردار دلها را تصویرسازی کند، یکی به زبان قلم و دیگری در قالب دوربین و ...؛ بچه‌های حاج قاسم در هر سنگری تلاش می‌کنند بهترین باشند؛ نه برای اینکه دیده شوند بلکه برای رضای خدا کار کردن و رضایت مخلوق را جلب کردن در جبهه مجازی فعالیت می‌کنند، آنها اگر دیده نشوند هم مهم نیست، مهم آن است که کار برای خدا باشد، همانطور که سردار دلها در وصیتنامه‌اش چنین خط سیری را ترسیم کرد؛ «باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم! آنکس که باید می‌بیند...!»

این مراسم با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا، رضا روشنی مسوول فضای مجازی استان و تعدادی از مسوولان و فعالان عرصه روابط عمومی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول