اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جبهه رسانه‌ای و مجازی «بچه‌های حاج قاسم» در گلستان فعال شد

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان از شکل‌گیری و فعالیت جبهه رسانه‌ای و مجازی «بچه‌های شهید حاج قاسم» در استان خبر داد.

جبهه رسانه‌ای و مجازی «بچه‌های حاج قاسم» در گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا روشنی صبح امروز در آئین اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان گلستان با عنوان «جشنواره بچه‌های شهید حاج قاسم» در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار کرد: در کلام رهبر معظم انقلاب تاثیر رسانه و شبکه عظیم اطلاع‌رسانی از بمب اتم بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار به منظور تولید محتوای کیفی و اثرگذار در استان برگزار شد، تصریح کرد: جشنواره بچه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب هشت تیم «نرم افزار، بازی موبایلی و موشن‌گرافی» به مدت 48 ساعت به صورت شبانه‌روزی انجام گرفت.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان افزود: ایجاد رقابت سالم در بین بسیجیان فعال فضای مجازی از اهداف این جشنواره بود.
روشنی خروجی این رویداد فاخر را شکوفایی استعدادها و دورهمی فعالان فضای مجازی برشمرد و گفت: جبهه رسانه‌ای و مجازی که به دنبال آن بودیم شکل گرفت که سعی و تلاش بر اثرگذاری آن داریم.

* شهید سلیمانی نماد انقلابی‌گری است
وی در خصوص نامگذاری جشنواره به عنوان «بچه‌های شهید حاج قاسم: گفت: این جشنواره برگرفته از کتاب سردار حسین معروفی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی است به همین دلیل با این عنوان شکل گرفت.
روشنی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد انقلابی‌گری است، افزود: برای اینکه ادامه دهنده این مکتب باشیم این جشنواره برگزار شد.

وی تداوم برگزاری این جشنواره را رمز موفقیت اهداف متعالی دانست و دستیابی به این مهم را نیاز به همکاری ارگان‌های مختلف و فعالان فضای مجازی عنوان کرد.
به گزارش فارس، در این جشنواره قرار است از فعالان فضای مجازی استان برتر در این حوزه تجلیل شود.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول