اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری جدی تحقق درآمدهای مالیاتی/ برنامه‌ریزی‌های کلان به مالیات وابسته است

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی بر لزوم تحقق درآمدهای مالیاتی به‌منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های کلان در حوزه‌های مختلف کشور تأکید کرد.

پیگیری جدی تحقق درآمدهای مالیاتی/ برنامه‌ریزی‌های کلان به مالیات وابسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، حسین تاجمیرریاحی در شورای اداری، مالیاتی و حقوقی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: تحریم‌های بسیار ظالمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو و جنگ اقتصادی از سوی دیگر شرایط ویژه‌ای را برای ایران اسلامی به وجود آورده است.

وی افزود: تهدیدهایی که علیه کشور ایران حاکم شده، باعث تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها شده که هر روز شاهد نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، اختراعات، اکتشافات، خودباوری‌های داخلی در حوزه‌های مختلف هستیم.

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: شاید هیچ‌وقت در هیچ برهه‌ای از زمان نظام مالیاتی کشور موردتوجه و اهمیت نبوده و تمام ارکان حاکمیت یک نگاه ویژه به‌نظام مالیاتی کشور دارند.

تاجمیرریاحی گفت: فروش نفت مستلزم روابط تجاری است، با برخی از موانع و تحریم‌ها مواجه شده که نظام مالیاتی کشور قطعاً در این شرایط حساس، می‌تواند نقش بسیار بسزایی را در این مقطع تاریخی ایفا کند.

وی جایگاه هر یک از کارکنان امور مالیاتی را بسیار بااهمیت و مهم در نظام مالیاتی توصیف کرد و بر فعالیت بیش ‌از پیش کارکنان خدوم و زحمتکش مالیاتی در جهت تحقق درآمدهای مالیاتی دولت به‌منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های کلان در حوزه‌های مختلف کشور تأکید کرد.

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی ابراز امیدواری کرد: در این مقطع حساس تاریخی که نگاه حاکمیت به‌نظام مالیاتی که تحقق درآمدهای دولت است، با توکل به خدا بتوانیم نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم.

تاجمیرریاحی تصریح کرد: مؤلفه‌های قدرت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ایثارگری‌ها و خون شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب وجود دارد که مردم مهم‌ترین نقش را در ایجاد این مؤلفه‌های قدرت ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی مردم موجب افزایش اقتدار و اهمیت کشور در منطقه و معادلات بین‌الملل و مانع از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود: انتظار داریم در حوزه اقتصادی کشور هم به‌موازات سایر حوزه‌ها که پیشرفته‌ای چشمگیری در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته‌ایم در این حوزه هم شاهد پیشرفت و صعود به قله‌های بالاتر باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول