اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قهرمان جهان مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد + تصاویر و فیلم

طی اقدامی شایسته،فیض‌الله نفجم قهرمان تکواندو مدال جهانی خود را به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا تقدیم خانواده شهید سیدجواد اسدی از شهدای مدافع حرم کرد.

قهرمان جهان مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد + تصاویر و فیلم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان، مدال قهرمانی فیض‌الله نفجم به خانواده شهید مدافع‌حرم سید جواد اسدی تقدیم شد.

در اقدام پسندیده فرهنگی و به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور رنگرز مدیرکل و ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان، سرهنگ افشار مسؤول بسیج ورزشکاران استان، فیض‌الله نفجم قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو و دیگر مسؤولان، مدال قهرمانی فیض‌الله نفجم به خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی اهدا شد.

رنگرز در این مراسم با تجلیل از مقام شهدای انقلاب و شهدای مدافع‌حرم گفت: شهید بزرگوار سید جواد اسدی سال‌های سال در رشته تکواندو فعالیت می‌کرد و این مدال برای تجلیل از مقام ایشان به خانواده محترم این شهید تقدیم شد.


وی افزود: فداکاری و ایثار شهدای مدافع حرم قابل وصف نیست و باید دعا کنیم تا شهدا ما را شفاعت کنند و بدانیم که چه امانتی را به ما سپرده اند.

فیض‌اله نفجم تکواندوکار وزن اول تیم ملی ایران و قهرمان ارزنده جهان، که به پاس سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدال طلا مسابقات جام جهانی تایلند ۲۰۰۶ خود را به خانواده سیدجواد اسدی شهید مدافع حرم تقدیم کرد با اهدا مدال به فرزند برومند و رشید شهید تکواندوکار مازندران اظهار کرد: سید جواد اسدی ۱۵ سال از هم باشگاهی‌های بنده در طول مدت ورزشی‌ام بودند، بسیار فرد متواضع و همیشه خندان، هیچ چیز قابل بیانی نیست.

 همه می‌دانیم امنیتی که امروز در کشور ما حکمفرماست، مدیون از خودگذشتی شهدا و خانواده‌های آنهاییم، این اقدام تنها قدردانی کوچک از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده‌های گرامی آنها است که اصلا در بیان نمی‌گنجد و کمترین کاری است بنده به عنوان یک هم‌باشگاهی، هم‌شهری در ابتدا مسؤولیتم در هیأت تکواندو انجام داده‌ام.

به گزارش فارس؛ فیض‌الله نفجم هفته گذشته با رای قاطع، بعنوان رئیس هیأت تکواندو استان مازندران انتخاب شد و در شروع رسمی کارش در این هیأت، با این اقدام فرهنگی کار خودش را برای دوره چهار ساله با نام و یاد شهدا آغاز کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول