اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حق به حق دار رسید؛ کارگر اخراج شده شهرداری به کار خود بازگشت

به دنبال پیگیری‌های خبرنگار فارس، شهرداری دستور بازگشت به کار کارگر اخراج شده که مطالبات کارگران شهرداری را پیگیری می‌کرد، صادر شد.

حق به حق دار رسید؛ کارگر اخراج شده شهرداری به کار خود بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در روزهای گذشته به دنبال به تعویق انداختن حقوق 3 ماهه‌ی کارگران شهرداری، آنان ناچار به اعتراض و تجمع در مقابل دادگستری شدند.

چندی بعد خبری در مصاحبه با مسوولین شهرداری در خصوص پرداخت حقوق کامل کارگران انتشار یافت که توسط آقای غیاثی نماینده کارگران شهرداری تکذیب شد.

و سپس در روزهای گذشته آقای غیاثی نماینده کارگران ایلام به دلیل انعکاس مشکلات کارگران، پیگیری درخواست‌ها، مطالبات آنان، مصاحبه با خبرگزاری‌ها و تکذیب ادعای مسوولین شهرداری از کار خود بیکار شد.

نماینده کارگران شهرداری دغدغه معیشت آنان را داشته است

هادی کرمی سخنگوی شورای شهر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: قاعدتا آقای غیاثی به عنوان نماینده کارگران دغدغه معیشت آنان را داشته و در تلاش بوده مشکلات و صدای کارگران شهرداری را پیگیری و رسانه‌ای کند که متاسفانه توسط مسوولین به صورت غیر قانونی از کار بی‌کار می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم تا عودت به کار آقای غیاثی انجام پذیرد و در روزهای آتی به کار خود بازگردند اما بایستی مشکل خود را در شورای کار مطرح می‌کرد تا به آن رسیدگی می‌شد.

گفتنی است؛ طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، شهرداری دستور بازگشت به کار کارگر اخراج شده که مطالبات کارگران شهرداری را پیگیری می‌کرد، صادر شد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول