اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت

رویداد ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم

اولین رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه های حاج قاسم در دو بخش مجازی و حضوری در سطح ملی، ویژه تمام دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

رویداد ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اولین رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم با همکاری سه جانبه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و مؤسسه رویش رسانه در دو بخش مجازی و حضوری در سطح ملی، ویژه تمام دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

رضا کاظمی معاون راهبردی بنیاد سپهر انقلاب اسلامی در راستای اهمیت تولید محتوا با محوریت حاج قاسم، گفت: برنامه‌های گوناگونی از سوی سازمان‌های مختلف در نسبت با موضوع سردار سلیمانی تولید شده است ولی ما در اولین رقابت ملی تولیدات رسانه ای بچه‌های حاج قاسم در صدد آن هستیم که با توجه به علاقه‌مندی نسل جدید به فضای مجازی؛ تفکرات، آرمان‌ها و اهداف این شهید بزرگوار را با سلیقه خودشان به همسالان خود ارائه دهند و قطعا دانش آموز در انتقال مفاهیم نیز از اصل تاثیرپذیری گروه همسال به شدت استقبال می کند.

وی در خصوص اهداف تولیدات رسانه‌ای بچه های حاج قاسم ، اظهار کرد: در این پویش به دنبال این هستیم که ارتباط مفهوم، قابل لمس و توسعه را بین  آرمان‌های سردار شهید و مجموعه نسل جوان، در عرصه‌های مختلف رقم بزنیم تا دانش‌آموزان ادامه دهنده راه ایشان باشند.

علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز گفت: دانش آموزان در این رویداد ملی که در قالب باشگاه رسانه‌های دانش آموزی رسانش است، می توانند آثار خود را با محوریت حاج قاسم سلیمانی به صورت گروهی و یا انفرادی تولید کنند و آثار برگزیده ضمن تقدیر وارد دوره شتاب دهی تا سقف 30 میلیون تومان خواهند شد یعنی تیم‌های برتر این امکان را خواهند داشت که با ارائه طرح تولیدی و تصویب آن، هزینه تولید آن اثر را دریافت کنند. این هزینه شامل اجاره تجهیزات، مشاوره و منتور، کرایه سیستم تدوین، تدارکات، حمل و نقل، خرید لوازم مورد نیاز صحنه و... خواهد بود. 

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: آثار ارسالی در بخش مجازی، در قالب گرافیک (پوستر، عکس نوشته، استوری و...) و ویدیو (داستانی، مستند، موشن گرافیک، استوری موشن، استاپ موشن، کلیپ، دابسمش و...) خواهد بود پس از داوری به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد و حمایت هایی جهت ساخت تولیدات بعدی تعلق خواهد گرفت.

دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به  وب‌سایت رسانش به آدرس www.resaanesh.ir  و صفحات مجازی resaanesh @ مراجعه کنند همچنین شرکت کنندگان  آثار خود را حداکثر تا تاریخ 20 دی 1399 به رسانش ارسال کنند.

ویژه‌نامه مرد میدان را همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول