اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح سلیمانی و تبرکات فاطمی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی تعداد ۴۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد 300 هزار تومان تهیه و از مرکز افق امامزاده عباس (ع) ساری در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع خواهد کرد.

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح سلیمانی و تبرکات فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در حاشیه توزیع بسته‌های طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی با اشاره به اینکه اقدامات راهبردی مقام‌معظم رهبری در این دوران سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی کمک مومنانه به نیازمندان و محرومان جامعه است، اظهار کرد : یکی از سیره پسندیده و ارزشمند سردار دلها شهید سلیمانی کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان بود.

وی افزود: سازمان اوقاف  هم در این راستا به ندای رهبری لبیک گفته و بخش اعظمی از درآمد موقوفات منطبق بر اجرای نیات واقفین نیک اندیش را در  طول سال در قالب طرح‌های مختلف از جمله تبرکات عاشورایی، تبرکات فاطمی و طرح شهید سلیمانی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه  اختصاص داده و اجرا می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه اداره اوقاف ساری تاکنون چند مرحله کمک مومنانه را به اجرا گذاشت، اضافه کرد: در این مرحله در قالب طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی تعداد ۴۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان ریال تهیه و از مرکز افق امامزاده عباس (ع) ساری در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع خواهد کرد.

ولی‌نژاد در پایان با تقدیر از نیات ارزشمند واقفان نیک‌اندیش، گفت: این کمک‌های مومنانه از سوی اداره اوقاف ساری ادامه دارد و ان شا الله در مراحل بعدی هم مشارکت خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول