اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از توزیع بسته‌های معیشتی تا کمک به بیماران صعب‌العلاج در رزمایش مومنانه خیّران بابلسر

رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر گفت: ۱۱ هزار و ۹۸۰ بسته معیشتی طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان بابلسر توزیع کردیم، همچنین اعطای کمک جهیزیه ، کمک هزینه جشن تکلیف و کمک بلاعوض به بیماران صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بوده است.

از توزیع بسته‌های معیشتی تا کمک به بیماران صعب‌العلاج در رزمایش مومنانه خیّران بابلسر

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، محمد طلوعی رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم رسانه‌های مکتوب و مجازی در رزمایش کمک مومنانه گفت: اصلی‌ترین شاکله کمک مومنانه مردم و رسانه هستند که اگر در کنار یکدیگر هنرمندانه عمل شود، بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد، با توجه به شرایط معیشتی که کرونا در جامعه ایجاد کرده است و بسیاری از افراد و خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است بنابراین وظیفه همه ما کمک مومنانه به نیازمندان است.

رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان در خصوص ساخت و بازسازی منازل نیازمندان بابلسر گفت: متعهد شدیم که ۱۶ منزل مسکونی برای نیازمندان بابلسر احداث کنیم که در سال ۹۸ ، هشت واحد را احداث کردیم و تحویل نیازمندان دادیم.

وی اعلام کرد: همچنین ۲۸ واحد مسکونی تخریب شده حاصل از سیل را بازسازی کردیم که ۷۴۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی در در این حوزه صرف کردیم، همچنین ساخت ۸ واحد مسکونی در سال ۹۹ را در دستور کار داریم که چهار واحد از آن پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است و چهار واحد دیگر هم با کمک گروه‌های جهادی تا پایان سال احداث خواهیم کرد.

طلوعی در تشریح اقدامات مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر در مقابله با ویروس کرونا گفت: مجمع خیران محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر در سالجاری، ۵۴۵ هزار و ۲۱۰ عدد ماسک، ۳ هزار و ۱۱۶ عدد گان ، ۱۹ هزار و و ۷۱۰ عدد دست کش  و ۸۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با کمک ۳۵۰ خیاط و هزار و ۶۱۵ بسیجی در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا برای مردم شهرستان بابلسر تولید کرده و در سطح شهرستان توزیع کردیم.

این مسؤول ادامه داد: ۱۱ هزار و ۹۸۰ بسته معیشتی طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه تهیه و میان نیازمندان بابلسر توزیع کردیم، همچنین هزینه چهار کمک جهیزیه ، ۱۵ کمک هزینه جشن تکلیف  و کمک بلاعوض به بیماران صعب‌العلاج بالغ بر ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض متقبل شدیم.

رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر مهم‌ترین م سئله  جامعه را ایجاد شغل عنوان کرد و افزود: برای حل مشکلات محرومان نیازمند کار انقلابی هستیم تا بتوانیم با کارآموزی و کارآفرینی، شرایط محرومان در جامعه را بهبود ببخشیم و در هر شرایط کرامت انسانی نیازمندان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال‌زایی در حال اهدای وام قرض‌الحسنه برای تعدادی از خانوارها در زمینه تولید لباس، پرورش گل و گیاه ، مرغ و اردک و ماهی به صورت اشتغال خانگی هستیم.

رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر در پایان از کمک ۹ میلیارد تومانی مردم شهرستان بابلسر جهت کمک به نیازمندان بابلسر از سال ۹۸ تاکنون خبر داد و از مردم شریف این دیار تشکر و قدردانی فراوان کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول