اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری 2 متهم به سرقت محتویات و قطعات خودرو در بلوار توس

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران دایره آگاهی کلانتری «کاظم آباد» مشهد 2 متهم به سرقت محتویات و قطعات خودرو در بلوار توس دستگیر شدند.

دستگیری 2 متهم به سرقت محتویات و قطعات خودرو در بلوار توس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: ساعات پایانی شب گذشته یکی از تیم‌های گشت کلاتتری کاظم آباد به 2 نفر زن و مرد که با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر دادند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: با سرعت عمل ماموران گشت انتظامی این 2 مظنون در محل دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها یک عدد باطری خودرو پراید کشف و با توجه به تناقض گویی به کلانتری منتقل شدند.

وی تصریح کرد: یکی از متهمان که زنی سابقه دار است و در بازجوئی‌های اولیه خود را با هویت جعلی به عوامل انتظامی معرفی می‌کرد پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به 3 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرد.

صارمی ساداتی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت خودرو جدی بگیرند:

1- اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنید.

2- از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنید.

3- از پارک کردن خودرو خود در مکان‌های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنید.

4- به هنگام پارک اتومبیل حتی المقدور از پارگینگ‌های مطمئن و قابل اطمینان استفاده کنید.

5- در مسافرت برای استراحت شبانه در طول مسیر از محل‌های مطمئن مانند زائرسرا حتی الامکان جنب ابستگاه پلیس و مانند آن استفاده کنید.

6- هنگام تعویض چرخ پنچر شده یا بر طرف کردن نقص فنی و به هنگام بروز تصادف به خصوص هنگامب که احتمال ساختگی بودن آن متصور است سوئیچ را برداشته و پس از پیاده شدن درب خودرو را قفل کنید.

7- اتومبیل خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه روشن ترک نکنید و از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.

8- در صورت بروز نقص فنی اتومبیل، آن را در اختیار تعمیرگاه‌هایی معتبر قرارداده و سوئیچ را حتما به خود تعمیرکار که مورد اطمینان است، تحویل دهید.

9- هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید.

10- تا حد امکان سعی کنید خودرو خود را در پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنید.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول