اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

دستگيری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در 24 ساعت

فرمانده انتظامی خراسان رضوی،‌ با اشاره به‌ دستگيری 3 سارق مسلح طلافروشی در مشهد گفت: اين متهمان با سرعت عمل پلیس، شناسايی و در 3 عملیات غافلگیرانه دستگير شدند.

دستگيری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در 24 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ 18 آذرماه امسال و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به‌عمل آمده، یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت، دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی، یک قبضه اسلحه کلت کمری به‌ همراه یک عدد پوکه، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی کشف کردند.

سردار تقوی با اشاره به‌انجام 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات‌ها یگان‌های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به‌دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد شدند و یک نفر دیگر از متهمان را که قصد فرار از استان داشت، در پلیس راه جندق دامغان به‌ همراه یک قبضه کلت کمری و 4 تیر جنکی دستگیر کردند.

وی با اشاره به‌ اینکه در تحقیقات فنی به‌عمل آمده توسط پلیس، متهمان به‌ سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول