اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تداوم کشته‌های دو رقمی کرونایی در گلستان/ تردد بالا بین گلستان و مازندران

بر اساس اعلام جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در گلستان شهرستان‌های مراوه تپه، کلاله، آزادشهر و رامیان در وضعیت زرد قرار گرفت و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تداوم کشته‌های دو رقمی کرونایی در گلستان/ تردد بالا بین گلستان و مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گلستان به ریاست هادی حق‌شناس استاندا و با حضور سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران استان برگزار شد.
در حال حاضر در کل ۵۱۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و از این تعداد ۶۰ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.
لازم به ذکر است در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر بر اثر کرونا در‌ گلستان جان باختند.
براساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در جلسه، در‌ شهرهای زرد فعالیت بازارچه هفتگی مشکلی ندارد اما در شهرهای نارنجی ممنوع است.
استاندار گلستان در این جلسه اظهار کرد: براساس اعلام اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان که از تحلیل داده‌های الکترونیکی به دست آمده تردد مردم بین گلسنان و مازندران افزایش یافته و باید این موضوع را مدیریت کنیم.
هادی حق‌شناس تاکید کرد: هفته گذشته استانی بودیم که در بستری و فوت شدگان رقم بالایی را تجربه کردیم و دو سه هفته گذشته سه روز تعداد فوت‌شدگان یک رقمی بودیم و باقی روزها دو رقمی بوده است.
وی اضافه کرد: اگر با این شرایط محدودیت‌ها به صورت کامل برداشته شود به طور قطع آمار افزایش پیدا خواهد کرد.
استاندار گلستان بیان کرد: محدودیت مشاغل به طور قطع برای معیشت مشکل‌ساز خواهد شد و تصمیم سختی است اما ناچار به اخذ این تصمیمات هستیم.

حق‌شناس درباره مطالبات پرستاران استان گلستان گفت: خوشبختانه مطالبات این عزیزان پرداخت شده و تنها دو ماه از مطالباتشان باقی مانده و انشاالله به زودی این دو ماه نیز پرداخت خواهد شد.
وی در‌خصوص محدودیت‌های دو روز آینده افزود: جز گروه شغلی یک تمام گروه‌های شغلی دیگر از ساعت ۱۸ فعالیتشان ممنوع خواهد بود و ممنوعیت تردد نیز از ساعت ۲۰ اعمال خواهد شد.
استاندار گلستان گفت: چهار شهر در ایران وضعیت خوبی ندارد که یک شهر در گلستان است که از گلستان شهرستان کردکوی است که وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد که ممکن است، قرمز شود.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول