اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نقد صریح استاندار به عدم رعایت پروتکل‌ها در ادارات/ اصناف متخلف با جدیت پلمب شود

استاندار گلستان با نقد صریح از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی ادارات گفت: با اصناف متخلف و دفاتر خدمات عمومی اعم از پلیس +10 و دفاتر پیشخوان دولت که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند قاطعانه برخورد و پلمب شود.

نقد صریح استاندار به عدم رعایت پروتکل‌ها در ادارات/ اصناف متخلف با جدیت پلمب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان نشان می‌دهد برخی از دستگاه‌های دولتی و دفاتر خدمات عمومی اعم از پلیس + 10 و پیشخوان دولت درصد بالایی از پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

وی با انتقاد از برخی بانک‌ها، داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکان نیز گفت: از این عزیزان به واقع انتظار می‌رود دستورات را بیشتر اجرایی کرده و بهداشت را رعایت کنند نه اینکه خود عامل انتشار ویروس شوند.

استاندار گلستان به انتظامی گلستان دستور اکید داد که بدون استثناء با اصناف و واحدهای خدمات عمومی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و دستورات ستاد را اجرا نمی‌کنند برخورد قاطعانه داشته و پلمب واحد صنفی را در دستور کار قرار دهد.

حق‌شناس بیان کرد: از امشب کمیته‌ای ویژه در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس با عضویت دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، نیروی انتظامی، اصناف و صنعت و معدن و تجارت نسبت به نظارت ویژه بر اجرای طرح محدودیت و پلمب واحدهای صنفی متخلف اقدام کند.

حق‌شناس ضمن تقدیر ویژه از همه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در استان گلستان گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای برای انعکاس تصمیمات، اغناء سازی مردم نسبت به تصمیمات اتخاذ شده و فرهنگ‌سازی و تشریح شرایط موجود اقدام ویژه داشته باشد.

وی متذکر شد: امروز پس از مدت‌ها میزان فوت و مرگ و میر کرونا در استان دو رقمی شده که به هیچ عنوان شرایط خوبی نیست.

استاندار گلستان گفت: تمام استان‌های همسایه ما شرایط نامناسبی در شیوع ویروس کرونا دارند و این زنگ خطر جدی برای ما است و ممکن است به شرایط نامناسبی برسیم و باید در تصمیمات و اقدامات با حساسیت ویژه برخورد کنیم.

حق‌شناس با گلایه از مهدهای کودک در عدم اجرای برخی از پروتکل‌ها  تاکید کرد: اگر واحدهای صنفی و خدماتی و آموزشی با ستاد همکاری لازم را نداشته و دستورات بهداشتی را رعایت نکنند بدون استثناء پلمب خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از مدیران در تفسیر برخی مصوبات و قوانین ابلاغ شده توسط ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: تفسیرکننده تمامی مصوبات ستاد، دانشگاه علوم پزشکی است و مدیران در اجرای تمامی مصوبات باید بنا بر نظر دانشگاه علوم پزشکی گلستان عمل کنند.

حق‌شناس در خصوص عدم قرارگیری برخی اصناف در گروه‌های شغلی دارای محدودیت گفت: این موضوع در ستاد ملی مطرح و قرار شد طی دو روز آینده این لیست اصلاح شود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول