اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 27 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جهانگیر رستمزاد معاون استاندار ایلام اظهار داشت: به دستور استاندار، وضعیت روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ بانک به بانک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نشست امروز عملکرد بانک ملت در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ با حضور مدیران کمیته امداد امام، بهزیستی، راهداری، میراث و صمت بررسی و گزارش پرداخت تسهیلات روستایی در پست بانک و بانک توسعه تعاون نیز بررسی شد.

ممنوعیت تردد هر گونه کامیون حامل محموله‌های خطرساز از داخل شهر مهران

اسد قاسمی فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: در راستای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، تردد هر گونه کامیون حامل محموله‌های خطرساز از داخل شهر مهران ممنوع شد.

وی با بیان اینکه دستور ممنوعیت تردد تانکرهای حامل گاز کلر از داخل شهر مهران صادر شده است، افزود: با هماهنگی پلیس راه و مجموعه‌های مرتبط؛ از ورود تانکرها، تریلرها، کامیون‌ها و بونکرهای حامل محموله‌ها و مواد خطرساز و اشتعال زا به داخل شهر مهران جلوگیری می‌شود. 

احتساب سابقه سربازی با پرداخت ماهانه 134 هزار تومان

سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: با پرداخت احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه‌شدگان دیگر نیازی به حضور شخص بیمه‌شده نیست.

وی افزود: مخاطبان می‌توانند با بهره‌گیری از طرح 3070 و از هر نقطه ایران و در هر زمان با ورود به سامانه و احتساب دوران سربازی از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه و با داشتن  کارت پایان خدمت به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

مسیرهای ورودی به آرامستان و تفرجگاه‌ها همچنان مسدود است
 
سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مقررات کنترلی شدید در مسیرهای خروجی شهر ایلام و نظارت الکترونیک بر تخلفات تردد غیرضروری در محورهای برون شهری استان اعمال می‌شود. 

 وی افزود: کلیه خروجی‌های شهر ایلام شامل خروجی میدان قرآن به سمت دره‌شهر، خروجی به سمت مهدی آباد و محور صالح آباد، خروجی روستای سرطاف و خروجی روستای هفت چشمه و میدان ارغوان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با اعمال مقررات سخت گیرانه کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول