اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 26 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در نیمه‌های شب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، ماموران کلانتری 11 مرکزی شهرستان، سریعا به محل درگیری اعزام شدند.
 
وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده توسط ماموران انتظامی مشخص شد که فرد شرور با درگیری و برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده است.

۵۴ هزار نفر در ایلام زیرپوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفتند

عهدیه طهماسبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام گفت: ۵۴ هزار و ۷۷۵ نفر در این استان تاکنون زیرپوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی با همکاری آموزش و پرورش افزود: این طرح در ۱۴۴ مدرسه و با تحت پوشش قرار گرفتن تعداد ۵۴ هزار و ۷۷۵ نفر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان اجرا شد.

۴۱ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مددجوی ایلام پرداخت شد

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۴۱ میلیارد ریال به دانشجویان نیازمند و مددجوی مورد حمایت از ابتدای امسال تاکنون کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی، پرداخت بدهی تحصیلی، خرید لپ تاپ و پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد به این دانشجویان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

صادرات ۴۸ هزار و ۲۱۹ تن کالای استاندارد از مرز مهران

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام از صادرات ۴۸ هزار و ۲۱۹ تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق طی سال جاری خبر داد وگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۸ هزار تن کالای استاندارد از طریق مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

وی افزود: یکی از عوامل بسیار مهم در صادرات رعایت استاندارد و شاخص‌های آن است و این موضوع می‌تواند فرصت را برای توجه به کیفیت تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول