اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر آرامستان زنجان برکنار شد/همه در برابر قانون برابرند

فرماندار شهرستان زنجان گفت: در پی بروز تخلفات در آرامستان زنجان، مدیر این مجموعه برکنار شد.

مدیر آرامستان زنجان برکنار شد/همه در برابر قانون برابرند

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح شهر و در بخش‌های مختلف جامعه با رویکرد حفاظت مردم از درگیر شدن با این بیماری و قطع زنجیره انتقال انجام می‌شود. 

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش برگزاری مراسم تشییع جنازه و همچنین مراسم تدفین با حضور مردم در آرامستان‌های زنجان ممنوع بوده است، عنوان کرد: محل‌های تجمع افراد همچون مراسم عروسی و مراسم عزاداری یکی از مهم‌ترین محیط‌ها برای انتقال بیماری بود و همین موضوع موجب شد نسبت به تعطیلی آرامستان‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در این اواخر مشاهده شده مراسم تشییع جنازه برخی افراد با حضور خانواده‌های آنها و تجمیع مهمانان برگزار شده است، بیان کرد: به محض اطلاع از این موضوع ماجرا در دست بررسی قرار گرفته و با مدیر آرامستان برخورد لازم انجام شد.

عسگری با اشاره به اینکه مردم در برابر قانون برابرند و تخلف از محدودیت‌ها برای هیچ شخصی قابل گذشت نیست، بیان کرد: تخلف مدیر آرامستان زنجان گزارش و شهرداری اقدام به تغییر مدیر این مجموعه کرده است.

فرماندار شهرستان زنجان گفت در مورد شکایت و معرفی خاطیان این موضوع به مراجع قضایی نیز دانشگاه‌ علوم‌پزشکی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 وی تاکید کرد: مراجع ذیربط با جدیت تمام موضوعات مربوط به اعمال محدودیت‌های کرونایی را با جدیت تمام دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول