اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| احتمال ورود «پروژه کمربندی پاکدشت» به صحن علنی مجلس/ تذکر ۶۷ نماینده به وزیر راه

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به تذکر نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت عدم پاسخ وزیر به کمیسیون عمران نمایندگان در صحن علنی مجلس درباره کمربندی پاکدشت نظر خواهند داد.

فارس من| احتمال ورود «پروژه کمربندی پاکدشت» به صحن علنی مجلس/ تذکر ۶۷ نماینده به وزیر راه

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (کمربندی پاکدشت ورامین را احداث کنید) اظهار کرد: ۶۷ نماینده به وزیر راه و شهر سازی تذکر دادند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت پروژه و قرارگیری شهرستان در محور اصلی شرق کشور نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی به علت عدم اجرای کمربندی پاکدشت سوأل کرده و تذکر دادند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر راه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه برای بررسی و جمع‌بندی مهلت داده شد.

بشیری درهمین رابطه ادامه داد: طبق هماهنگی با رئیس کمیسیون عمران یک نامه برای وزیر نوشته و در صورت عدم پاسخ در صحن علنی مجلس درباره این پروژه نمایندگان نظر می‌دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود در دوره هشتم و نهم مجلس عنوان کرد: در حال حاضر جلسات متعددی با وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، استاندار و دیگر نهاد‌های مربوطه برگزار شده که جدیداً کمیسیون عمران مجلس نیز به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش فارس، شهرستان پاکدشت با جمعیت ۴۵۰ هزار نفری در جنوب شرق تهران به علت قرارگیری در محور مواصلاتی شرق کشور و تعدد شهرک‌های صنعتی روزانه بیش از ۲۰۰ هزار تردد خوردو را ثبت می‌کند.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول