اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کارگران شهرداری ایلام بیش از 3 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند/ حساب شهرداری تنها یک میلیارد تومان اعتبار دارد !

کارگران شهرداری ایلام در اعتراض به 3 ماه حقوق معوقه خود مقابل دادگستری این شهر تجمع و خواستار رسیدگی مشکلات خود شدند این در حالی است که حساب شهرداری موجودی کافی برای پرداخت حقوق کارگران را نداشته و تنها یک میلیارد اعتبار دارد.

کارگران شهرداری ایلام بیش از 3 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند/ حساب شهرداری تنها یک میلیارد تومان اعتبار دارد !

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز جمعی از کارگران معترض شهرداری ایلام، در پی عدم دریافت حقوق معوقه 3 ماه، از کار دست کشیدند و مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند و خواستار حمایت و پیگیری مشکلات خود شدند.

تجمع کنندگان اعلام کرده‌اند که 3 ماه حقوق‌های معوقه کارگران هنوز پرداخت نشده و مسوولان نیز کاملا بی‌توجه و اصلا پاسخ‌گو نیستند و خبری از عملی‌نشدن وعده‌ها نیست.

با بهانه‌های مختلف خواسته‌هایمان را رد می‌کنند

پرویز سپیدر یکی از کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: 3 ماه است که حقوق ما را نداده‌اند، هر ماه پیگیری می‌کنیم تا حقوق‌مان را پرداخت کنند اما با بهانه‌های مختلف خواسته‌هایمان را رد می‌کنند.

وی افزود: ما قشر کارگر، هر ماه برای حقوق‌مان برنامه ریزی می‌کنیم که چطور قسط و خرج  زندگی را پرداخت کنیم اما این چند ماه من سه میلیون تومان از آشنایان قرض کرده‌ام تا بتوانم زندگی را بگذرانم؛ تمام قسط‌هایمان عقب افتاده است. 

سپیدر کارگر شهرداری گفت: من چهار فرزند دارم، فرزند کوچکم 5 ساله است که دیشب از شدت گرسنگی از خواب بیدار شده بود و از ما غذا می‌خواست و من جز شرمندگی کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

بعد از هر بار پیگیری در این 3 ماه تنها می‌گویند آخر هفته پرداخت می‌شود!

کهزادی از دیگر کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از مهر ماه حقوقمان پرداخت نشده است و بعد از هربار پیگیری تنها حرفی که می‍شنویم این است که آخر هفته پرداخت می‌شود اما کماکان بعد از گذشت 3 ماه، این وعده عملی نشده است.

وی افزود: برای خرج زندگی‌ام مجبور به کارگری بودم تا بتوانم از پس هزینه‌های زندگی برآیم اما با وجود سختی کار هنوز بعد از 3 ماه نتوانسته‌ام حقوق دریافت کنم.

حساب‌های شهرداری به دستور دادگستری مسدود شده است

سلطانی روابط عمومی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: سه ماه است که حساب های شهرداری به دستور دادگستری مسدود شده است و دلیل مسدود شدن حساب‌ها نیز بدهی‌ها و شکایت‌های مردمی است.

وی افزود: شهرداری مرتبا در حال پیگیری برای رفع این مشکل است و ما از دادگستری خواسته‌ایم این شکایت‌ها را دسته بندی کنند تا ما بتوانیم به نوبت هر کدام را پرداخت کنیم؛ یکی از این بدهی‌ها نزدیک به 30 میلیارد است که پرداخت آن برای شهرداری مشکل است.

روابط عمومی شهرداری ادامه داد: ما در حال رایزنی با دادگستری و دادستانی هستیم که حداقل حساب‌ها آزاد شوند تا بتوانیم بخشی از حقوق کارگران بدهیم. 

حساب شهرداری موجودی کافی برای پرداخت حقوق کارگران را ندارد!

کمالی روابط عمومی دادگستری ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: حساب شهرداری به علت بدهی توسط دادگاه اجرای احکام مدنی مسدود شده بود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و عقب افتادن حقوق کارگران قاضی دادگاه در راستای ماده 148 اجرای احکام مدنی تا سقف 23 میلیارد تومان صرفا در جهت آسایش و احترام به کارگران حساب را آزاد کرده است.

روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: علت پرداخت نکردن حقوق کارگران مربوط به مسدود شدن حساب نیست و حساب شهرداری موجودی کافی برای پرداخت حقوق را نداشته و حساب تنها یک میلیارد تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام/ 9708/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول