اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تجمع فرهنگیان خرید خدمات آموزشی سال 93 به بعد مقابل مجلس

جمعی از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی سال 93 به بعد صبح امروز (یکشنبه)‌مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار اقدام لازم از سوی کمیسیون آموزش شدند.

تجمع فرهنگیان خرید خدمات آموزشی سال 93 به بعد مقابل مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی سال 93 به بعد صبح امروز (یکشنبه 23 آذر ماه 99) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

این تجمع کنندگان با پلاکارد و بنرهای در دستشان اعلام کردند که کمیسیون آموزش و نمایندگان باید با تصویب تبصره 11 ماده 17 قانون استخدامی معلمان به تبعیض‌ها پایان داده شود.

این معلمان ضمن درخواست از کمیسیون آموزش برای بررسی تقاضای تجمع‌کنندگان از مصوبه شورای عالی فرهنگی و ورود این شورا به استخدام معلمان بر اساس خواسته وزارت آموزش و پرورش انتقاد داشتند.

 

معلمان خرید خدمات آموزشی در این تجمع همچنین ضمن درخواست از مجلس برای حمایت از فرهنگیان خواهان تبدیل وضعیت استخدامی خود و بهبود وضعیت اسفناک معیشتی شدند.

*جمعی از داوطلبان ماده 28 مقابل مجلس تجمع کردند

همچنین  جمعی از کارنامه سبزهای ماده 28 امروز مقابل مجلس تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان عنوان کردند که «کارنامه قبولی ما طبق قانون تا دوسال اعتبار دارد و درصورت نیاز و کمبود شدید معلم باید برطبق قانون مارو جذب کنن متاسفانه بجای استفاده از نیروی جوان و بیکار از بازنشسته ها و نهضتیها و حق التدریسی ها استفاده میکنن ما خواهان اجرای قانون هستیم دراین شرایط حاد کشور ماکارنامه سبز هارو جذب کنن که صلاحیت خود رادرآزمون ب اثبات رسوندیم اما بدلیل ظرفیت کم کنار گزاشته شدیم  و با برگزاری آزمون سلامت مردم رو بخطر نیندازن و ازمون ب زمان بهتری موکول شود.»

به گزارش فارس، در ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اینگونه بیان شده است که: تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی که امکان توسعه آن ازطریق «واحد دانشگاهی» وجود ندارد، مطابق با ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور و حوزه‌های علمیه، با شرط گذراندن حداقل دوره یکساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» بلامانع می‌باشد.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول