اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نبود کمربندی شهرها چالش تصادفات گلستان/ بکارگیری 1000 نیرو در طرح زمستانه پلیس

فرمانده انتظامی گلستان عدم احداث کمربندی و کنار گذر شهرهای استان را یکی از چالش‌های بزرگ استان در وقوع تصادفات بخصوص تصادف موتورسیکلت سواران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال به دلیل کاهش سفرهای درون و برون شهری ناشی از شیوع کرونا شاهد کاهش تلفات ناشی از وقوع سوانح رانندگی هستیم.

نبود کمربندی شهرها چالش تصادفات گلستان/ بکارگیری 1000 نیرو در طرح زمستانه پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس گلستان اظهار کرد: امروز فرهنگ رانندگی در یک منطقه جلوه‌ای از فرهنگ عمومی آن منطقه است.

وی ادامه داد: حوادث رانندگی در سطح دنیا پنجمین عامل مرگ و زخمی شدن مردم است و از این رو اهمیت فرهنگ‌سازی و مراقبت‌های ویژه را بیشتر نمایان می‌کند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: گلستان با برخورداری از یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه از جایگاه مهمی در حوزه تردد شمال کشور قرار دارد.

دادگر بیان کرد: طراحی خاص جاده‌ها که از مسیر کوهستانی و حتی در مسیر روستاها و شهرها قرار دارد، گلستان را در حوزه تردد در شرایط خاصی قرار داده است.

وی گفت: در بخش‌های مختلفی از جمله محورهای شرق استان گلستان در چالش بزرگی قرار داریم و باید مشکلات این مسیرها را حل کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: موضوع کمربندی‌ها و کنار گذرهای شهری چالش جدی است که هر ساله به دلیل وجود این چالش شاهد سوانح رانندگی به‌خصوص در بخش موتورسیکلت‌سواران در سطح جاده‌ها و ورودی شهرهای استان هستیم.

دادگر با اشاره به تلاش‌های پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی در جاده و شهر گفت: خوشبختانه با این تلاش‌ها و کاهش تردد در جاده‌ها بر اثر شیوع ویروس کرونا باعث شده در بخش تلفات سوانح رانندگی کاهش چشمگیری را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: برابر پیش‎بینی‌های هواشناسی ممکن است در طول اجرای طرح زمستانه چند بارش برف سنگین را در جاده‌های کوهستانی استان داشته باشیم و از این رو پلیس با تمام توان برای خدمت‌رسانی آماده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از یک هزار نیروی پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مشارکت دارند و بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو بکارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول