اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در گلستان وجود دارد

استاندار گلستان گفت: ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که البته اقدامات ارتقا توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و شهرداری‌ها در حال اجراست.

۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در گلستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس امروز در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون راه‌های استان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و درون‌شهری, اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و همچنین کاهش خسارات جانی بوده‌ایم و امیدواریم با اجرای طرح‌های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده‌ای را فراهم کنیم.

* آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان در تعطیلات خرداد ماه/ کاهش تصادفات گلستان در سال گذشته
 تصریح کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد مقرر شد همه دستگاه‌های خدمت‌رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، شهرداری‌ها و نیروهای راهداری و ... با چراغ‌های گردون در حاشیه جاده‌ها حضور داشته باشند تا بتوانند خدمت‌رسانی بهتر را صورت دهند.
وی تصریح کرد: باید اعتبارات ترافیکی در نقاطی هزینه شود که موجب کاهش در میزان تلفات جانی و مالی شود.
استاندار گلستان یادآور شد: ۵۰ درصد تلفات انسانی در راکبان موتورسوار و عابران‌پیاده بوده و باید اقدامات ایمنی این بخش‌ها ارتقا یابد.
حق‌شناس با بیان اینکه هدف ما کاهش حتی یک نفر از کشته‌های جاده‌ای است، ادامه داد: آمار مصدومان حوادث رانندگی استان که در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند بالاست و باید طی مطالعه دقیق راهکار کاهش این میزان جانباخته ارائه و اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد : ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که البته اقدامات ارتقا توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و شهرداری‌ها در حال اجراست.
لازم به ذکر است در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون راه‌های استان راهکارهای افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای و کاهش تلفات جانی و مالی با حضور مدیران حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول