اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتقاد سرمایه‌گذاران گلستانی به طولانی بودن روند صدور مجوز/ سخت‌گیری‌ها در اعطای تسهیلات دغدغه سرمایه‌گذاران

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران به طولانی بودن روند صدور مجوز در استان انتقاد داشته و دغدغه بعدی آنها سخت‌گیری‌ها در اعطای تسهیلات بود.

انتقاد سرمایه‌گذاران گلستانی به طولانی بودن روند صدور مجوز/ سخت‌گیری‌ها در اعطای تسهیلات دغدغه سرمایه‌گذاران

غلامرضا منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سرمایه‌گذار در شرایطی در منطقه‌ای ورود می‌کند که دو مولفه امنیت و حمایت وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار اگر احساس امنیت نکند در استان استقرار نمی‌یابد و در کنار امنیت باید چتر حمایتی دولت بر سر مجموعه سرمایه‌گذاری باز شود.

* کاستی‌های جذب سرمایه‌گذار در نشستی به استاندار گلستان تذکر داده شد/ پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان در حد شعار بوده و در عمل پنجره واحد نداریم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون برای جذب سرمایه‌گذار در استان کاستی‌هایی داشته‌ایم که در نشست با استاندار این موارد تذکر داده شد.

منتظری گفت: سرمایه‌گذاران به طولانی بودن روند صدور مجوز در استان انتقاد داشته و دغدغه بعدی آنها سخت‌گیری‌ها در اعطای تسهیلات بود.

وی خاطرنشان کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در گلستان در حد شعار بوده و در عمل پنجره واحد نداریم و باید جدی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

انتهای پیام/2307/ق
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول