اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

قضات از انباشت پرونده ها در شعبات دادگستری آذربایجان غربی خودداری کنند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: باید قضات دلسوز، مومن و انقلابی با همت، تلاش و برنامه منظم اجازه ندهند پرونده ها انباشته شوند و باید با کنترل روزانه و لحظه ای موجودی شعبه، اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.

قضات از انباشت پرونده ها در شعبات دادگستری آذربایجان غربی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی اکبر گروسی در جلسه هماهنگی معاونان دادگستری استان، اظهار داشت: زحمات همکاران دادگستری در شعب محاکم، دادسراها و دادگاه های تجدید نظر قابل تقدیر است و واقعاً کارهای ارزشمندی انجام می شود، لکن فعالیت مضاعف همکاران برای ارتقای جایگاه استان در رسیدگی و مختومه کردن پرونده ها و خصوصاً حصول رضایت مراجعین به دستگاه قضا نیازمند و یک امر ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه تلاش همکاران بیش از ظرفیتشان هست، این تلاش را باقیات و صالحات آنها دانست و گفت: احقاق حق مردم در این اوضاع و احوال بد اقتصادی و کرونایی بدون شک رضایت حق تعالی را به همراه دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خطاب به معاونان قضایی خود، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی منظم و مرتب و روزانه رسیدگی به پرونده ها مدیریت شوند و این مدیریت از داخل شعبه آغاز و تا رده های بالایی مدیریتی هم تسری پیدا کند و همه باید احساس مسئولیت کنیم و گوشه ای از کار را بگیریم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

گروسی با بیان اینکه آمار تعداد محدودی از شعب نامتعارف و اضافه هست، تاکید کرد: باید قضات دلسوز، مومن و انقلابی با همت و تلاش و برنامه منظم اجازه ندهند پرونده ها انباشته شوند و باید با کنترل روزانه و لحظه ای موجودی شعبه، اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول