اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» سپاه گالیکش/ آماده‌سازی لوازم‌التحریر و البسه ورزشی

مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» سپاه گالیکش و آماده‌سازی ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه ورزشی با حضور امام جمعه گالیکش و سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

برگزاری مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» سپاه گالیکش/ آماده‌سازی لوازم‌التحریر و البسه ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمد دلبری صبح امروز در مراسم برگزاری مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» سپاه گالیکش و آماده‌سازی ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه ورزشی گفت: اصل و اساس این نظام و انقلاب بر مبنای ایستادگی در مقابل ظالمین بوده است که باید رسیدگی به مظلومین و رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان که صاحب اصلی این نظام و انقلاب هستند، صورت گیرد.

حجت‌الاسلام محمد دلبری اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر بیش از ۳۲ سال با شدت و حِدَّت ادامه دادند و در مقابل فتنه‌گری‌های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی ایستادگی کردند که این ایستادگی در مقابل فتنه‌ها کار خیلی سختی است.

وی تصریح کرد: فتنه‌ها از جنگ بدتر هستند، در جنگ دشمنان مشخص است و در رو به رو وجود دارد، ولی در فتنه‌ها دشمن معلوم نیست و کسی که هم سفره با شما بوده هم می‌تواند فکرش با دشمن باشد و فتنه‌گر منتظر فرصتی است که ضربه بزند ...

امام جمعه گالیکش گفت: ما باید عزت خودمان را حفظ کنیم و در مقابل ظلم و ظالمین بایستیم و این میسر نمی‌شود مگر اینکه گوش به فرمان و تابع ولی فقیه باشیم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول