اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کمک مومنانه| لبیک جوانان انقلابی به فرمان رهبری/ توزیع 1150 بسته معیشتی در گنبدکاووس

جوانان انقلابی و متعهد گنبدکاووس در قالب سه مجموعه همدل با لبیک به ندای رهبری اقدام به تهیه و توزیع یک هزار و 150 بسته معیشتی میان نیازمندان کردند.

کمک مومنانه| لبیک جوانان انقلابی به فرمان رهبری/ توزیع 1150 بسته معیشتی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، همین چند هفته پیش بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنرانی خود و پیامی برای جوانان از آنان خواستند بار دیگر برای کنترل شیوع بیماری کرونا و کمک به مردم آسیب‌دیده از این بیماری به میدان آمده و در حوزه‌های مختلف اقدامات جهادی خود را سامان دهند.

از این رو جوانان متعهد و انقلابی شهرستان گنبدکاووس با لبیک به فرمان رهبری و در تداوم فعالیت‌های خود در سه مجموعه موسسه مردم‌نهاد آوای جوانان پویا، مجموعه فرهنگی مشکات‌الحسین (ع) و مرکز افق آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه با همدلی و اتحاد حول خدمت به مردم پای کار آمدند تا با تهیه بسته‌های معیشتی مردمی و توزیع آن میان نیازمندان گام‌های خود را در این عرصه تداوم بخشند.

* 282 میلیون تومان کمک مردمی به نیازمندان کرونایی

به همین منظور و با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی در آئینی که در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد از یک هزار و 150 بسته معیشتی رونمایی و فرآیند توزیع آن توسط جوانان مومن و انقلابی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز فرایند توزیع بالغ بر یک هزار و 150 بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان آغاز می‌شود، اظهار کرد: این چندمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس است که به صورت مشارکتی با نهادهای مردمی تهیه و توزیع می‌شود.

صالح محبی با بیان اینکه در کنار هم قرار گرفتن نهادهای انقلابی و مردمی تا کنون نتایج بسیار درخشانی را برای توسعه شهرستان پدید آورده است، افزود: سیاست و رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تداوم فعالیت‌های مشارکتی است تا هم از توان بدنه مردم کمک گرفته و هم نهادهای مردمی و پویا را برای توسعه فعالیت‌ها در کنار خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در این مرحله از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا و مجموعه فرهنگی مشکات الحسین (ع) گنبدکاووس در کنار ما قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: تهیه یک هزار و 150 بسته به ارزش ریالی 282 میلیون تومان شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، سویا، قند و چای از جمله محتویات این بسته‌ها بوده است.

* امیدافزایی و افزایش رضایتمندی مردم ثمره فعالیت نهادهای مردمی

مدیر مجموعه فرهنگی مشکات الحسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه فرایند اقدامات کمکی به مردم در شرایط کرونایی از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری توسط هیئت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی شروع شده بود، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی مشکات‌الحسین (ع) شهرستان گنبدکاووس از ابتدای این امر در خدمت مردم بوده و تا آخرین روز تداوم این بیماری نیز در کنار آنها خواهد ماند.

مهدی سندگل با بیان اینکه حضور جوانان انقلابی و ولایتمدار در کنار یکدیگر برای خدمت به مردم می‌تواند به الگویی در سطح استان گلستان و کشور تبدیل شود، اضافه کرد: ما معتقدیم می‌شود با تاکید بر اشتراکات مجموعه‌ها و موسسات فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ... در کنار هم و برای مردم گام‌های بزرگی را برداشت.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی فعلی کشور کمک مردم و نهادهای مردمی به بدنه و قشر کمتر برخوردار جامعه می‌تواند به امیدافزایی و افزایش رضایتمندی عمومی نیز کمک کند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر نیز با تاسی به راه شهدای بزرگوار به ویژه شهید فخری‌زاده در خدمتگزاری به مردم موفق باشیم.

* وحدت برای خدمت شعار جوانان انقلابی گنبدکاووس

دبیر موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم نعمتی  الهی است که باید بنده و همکاران جوانم در موسسه قدردان آن باشیم، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور موسسه مردم‌نهاد آوای جوانان پویا از هیچ تلاشی برای کمک به مردم به ویژه نیازمندان دریغ نکرده است.

مهدی باقریان با بیان اینکه با حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان و اعتقاد قلبی وی به موسسات مردم‌نهاد و توجه به حوزه جوانان فعالیت‌های این حوزه رشد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: حمایت از جوانان همواره موجب بروز نتایج درخشانی برای کشور، منطقه و استان خواهد شد که تجربه نیز این را ثابت کرده است.

وی از شناسایی نیازمندان در 6 محله آسیب پذیر و بیش از 50 روستای شهرستان توسط اعضای موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا خبر داد و گفت: این نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سه سطح درجه‌بندی شده و متناسب با کمک‌های جمع‌آوری شده و اقلام تهیه شده معیشتی و ... به این عزیزان کمک می‌شود.

دبیر موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا با اشاره به اقدام مشارکتی سه مجموعه انقلابی و جوان پس از فراخوان رهبر معظم  انقلاب برای حضور مجدد جوانان به منظور کمک به مردم در شرایط کرونایی، تاکید کرد: جوانان گنبدی در این مرحله از رزمایش با همدلی و اتحاد در کنار هم برگ زرین دیگری از وحدت برای خدمت به مردم را نمایش گذاشتند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام محسن کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان، عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، رمضانعلی قاسمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، حجت‌الله یوسفی رئیس اداره ورزش و حجت‌الاسلام صفی‌الحسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول