اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارتقاء سرانه‌های آموزشی در دستورکار آموزش و پرورش قرار گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت مسائل آموزشی در فرهنگ جامعه، گفت: انتظار می‌ود مسؤولان آموزش و پروش در راستای ارتقاء مسائل سخت افزاری و سرانه‌های آموزشی تلاش و مساعدت کافی داشته باشند.

ارتقاء سرانه‌های آموزشی در دستورکار آموزش و پرورش قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ، صبح امروز در نشست با مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نظرآباد، گفت: امروز نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضای علمی، آموزشی و تربیتی کشور بی‌بدیل است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس، افزود: شهرستان نظرآباد با اقدامات موثر و همدلی میان آموزش و پرورش و ظرفیت بسیار خوب مجمع خیرین مدرسه ساز در آینده می‌تواند کمبود سرانه‌های آموزشی را پوشش داده و جبران کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت گسترش و توسعه فضای آموزشی، اظهار کرد: با توجه به رشد نرخ مهاجر پذیر بودن استان البرز و کمبود سرانه‌های آموزشی که همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، نشستی با وزیر آموزش و پرورش برگزار کردیم و مسائل و مشکلات مطرح و بررسی شد.

وی افزود: همچنین طی نشست‌های که با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، مسئله ارتقاء بخش سخت افزاری و ایجاد سرانه‌های آموزشی نظرآباد مطرح و بررسی شد.

علی حدادی در پایان با تشکر از فرهنگیان شهرستان نظرآباد گفت: آموزش و پرورش مرکز علم و تربیت محسوب شده و تقویت سخت افزار و توسعه فضای آموزش و تجهیزات وهمچنیین ارتقاء آموزش از موارد ضروری است که مسؤولین آموزش و پرورش باید در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول