اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

همکاری جهادگران فارس برای پاسداشت روز پرستار

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سومین نشست گروه‌های جهادی فعال در مبارزه با کرونا، با موضوع همکاری این گروه ها برای پاسداشت روز پرستار برگزار شد.

همکاری جهادگران فارس برای پاسداشت روز پرستار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدابوالفضل هاشمی اصل در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت‌های نزدیک از جمله سی ام آذر، سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، نهم دی -روز بصیرت و میثاق امت با ولایت- و سیزدهم دی، اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، بیان کرد: نیروهای جهادی برای همکاری در پاسداشت روز پرستار قول همکاری دادند و در این خصوص مقرر شد دستورکار یکپارچه ای با همکاری دفتر پرستاری دانشگاه، تهیه و اجرا شود.

وی با تشکر از حضور داوطلبانه و ایثارگرانه نیروهای جهادی در لبیک به فرامین رهبر عزیز انقلاب افزود: همکاری نیروهای جهادی در عرصه های پشتیبانی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و تجهیز جان‌باختگان کرونا، تقویت روحیه ایثار و جهاد در نیروهای عرصه سلامت را نیز به همراه داشته است.

 سومین نشست گروه های جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا، به میزبانی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور مسوولان و نمایندگان گروه های جهادی شهرستان شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول