اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شکست گل ریحان در یک نبرد انتقامی

در هفته سوم مسابقات لیگ آزادگان گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه یک بر صفر از پارس جنوبی جم شکست خورد.

شکست گل ریحان در یک نبرد انتقامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در هفته  سوم مسابقات لیگ آزادگان گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه یک بر صفر از پارس جنوبی جم شکست خورد.

در این بازی که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، محمدعلی نعمتی، محمدحسین مهرآزما، علی ملایی، سیدامید نظامی پور، مصطفی اکرامی، علی محمدی، نیما مختاری، علی عباسی، مهرداد هدایتیان، کیانوش میرزایی، محمد اوسانی برای تیم برنده یعنی پارس جنوبی جم به میدان رفتند.

تک گل پارس را در همان نیمه نخست کیانوش میرزایی به ثمر رساند و در ادامه نیز تیم میهمان با دفاع از گل خود، سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد.

باتوجه به حضور محمد نصرتی در تیم گل ریحان که البته پایان جنجالی ای را داشت، این بازی برای او اهمیت زیادی پیدا کرده بود و در نهایت هم شاگردانش توانستند سه امتیاز مهم را تصاحب کنند.

محمد نصرتی بعد از دستیابی به سومین برد تیمش در این فصل در کنفرانس خبری گفت: خدا را شکر می کنم و بچه ها با همت و تلاش ظاهر شدند و بازی کردند. یک خسته نباشید به تیم گل ریحان که اتفاقا در نیمه دوم در برهه‌ای از بازی ما را تحت فشار گذاشتند. نیمه اول بازی تحت کنترل ما قرار داشت و حریف به دنبال ضدحملات بود.

سرمربی پارس جنوبی با تمجید از عملکرد داوری در این بازی و بی تاثیر بودن آنها در روند نتیجه گفت: ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم و موقعیت چندانی جز ضدحملات و ضربات ایستگاهی به آنها ندادیم. در نیمه دوم نیز روی ارسال ها با توجه به نفرات قد بلندی که داشتند به دنبال سود بردن بودند اما نتیجه بازی عادلانه بود.

اما نکته قابل توجه و حاشیه ای این دیدار تحریم رسانه ها توسط اعضای گل ریحان بود که اعتقاد داشتند رسانه های البرزی اصلی ترین عامل نتیجه نگرفتن این تیم هستند. سرمربی گل ریحان که پیش از این رسانه ها را یاور باشگاه می دانست به یکباره بعد از این باخت خانگی آن ها را به عامل اصلی شکست متهم کرد.

گفتنی است پارس جنوبی با این برد ۹ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت‌.

نتایج سایر بازی های هفته سوم لیگ آزادگان به این  صورت است:

رایکا بابل صفر - ملوان یک

شهرداری آستارا صفر - مس کرمان یک

فجرسپاسی یک - نود ارومیه صفر

آرمان گهر صفر - بادران صفر

گل‌ریحان البرز صفر - پارس جنوبی جم یک

هوادار ۲ - قشقایی شیراز صفر

استقلال خوزستان صفر - چوکا تالش صفر

خیبر خرم آباد صفر - استقلال ملاثانی یک

شاهین شهرداری بوشهر ۲ - خوشه طلایی ساوه صفر

 

عکس| جدول لیگ دسته یک در پایان هفته سوم

 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول