اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

گل ریحان در مسابقات لیگ دسته یک حضور می‌یابد/ هیات فوتبال مشکلات باشگاه را پیگیری می‌کند

رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت: پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات انجام دادیم و بر اساس هماهنگی با مدیران باشگاه، گل ریحان در رقابت های لیک دسته یک فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

گل ریحان در مسابقات لیگ دسته یک  حضور می‌یابد/ هیات فوتبال مشکلات باشگاه را پیگیری می‌کند

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به بیانیه منتشر شده از طرف باشگاه گل ریحان البرز مبنی بر عدم شرکت در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال گفت:  پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات انجام دادیم و  بر اساس هماهنگی با مدیران باشگاه، گل ریحان در رقابت های لیک دسته یک فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

بیگ زاده با اشاره به محرومیت پیش آمده برای گل ریحان هم گفت: بنا به آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالات برای این تیم بسته شده بود و همین امر مشکلات زیادی را برای باشگاه ایجاد کرده بود اما مشکل این تیم برای شرکت در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برطرف شد.

بیک وردی گفت: عصر یکشنبه دوم آذرماه گل ریحانی ها در نخستین دیدار خود در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار از سوی هیات فوتبال استان البرز  انجام شده است.

پیش از این باشگاه گل ریحان البرز با انتشار بیانیه‌ای از حضور در لیگ دسته اول انصراف داد.

در بیانیه آمده باشگاه گل ریحان آمده است:

«سرمایه داری در فوتبال و ورود بخش خصوصی به این رشته پرطرفدار ورزشی آن را از یک فعالیت رقابتی خارج و تبدیل به صنعتی درآمدزا کرده است. اما با وجود این شیوه از مدیریت فوتبال در دنیای حرفه‌ای، این رشته پرطرفدار در ایران هنوز در قید و بندهای حمایت دولتی است و حیات آن بدون تغذیه از بودجه دولتی و حمایت سازمان‌ها امکان پذیر نیست.

باشگاه گل ریحان البرز در چند سال گذشته به پیروی از فوتبال حرفه‌ای دنیا به دنبال شکستن انحصار دولت و سازمان‌های دولتی بر این رشته ورزشی بود. اما با وجود تمام فعالیت‌های این باشگاه، اتفاقاتی در مسیر رشد تیم قرار گرفت که نه تنها محرکی برای سوق دادن آن به سمت لیگ برتر نبود بلکه به مانعی برای فعالیت آن در فصل جدید لیگ آزادگان تبدیل شده است.

مانعی که از کارشکنی برخی نهادهای ورزشی استان سرچشمه می‌گیرد و با گرو کشی برخی افراد خاص در حال تکمیل است. این کارشکنی در مسیر توسعه فوتبالی گل ریحان البرز نه تنها یکی از استان‌های پرجمعیت کشور را از سهمیه لیگ برتر در آینده محروم می‌کند بلکه مسوولان تیم را وادار کرد تا علیرغم میل باطنی تصمیمی متفاوت اتخاذ کنند. تصمیمی که مورد تایید مسوولان باشگاه گل ریحان البرز است.

تصمیم تمامی مسئولان گل ریحان البرز در روزهای منتهی به آغاز لیگ آزادگان انصراف رسمی از حضور در این لیگ است. این تصمیم به آن خاطر است که تیم به طعمه برخی از افراد سودجو و کسانی که به دنبال گروکشی هستند، تبدیل نشود.»

تغییرات مدیریتی و کادر فنی در فصل گذشته روند رو به رشد گل ریحان را متوقف کرد و این تیم را در حالی که یکی از مدعیان جدی در نیم فصل اول رقابت ها بود از کورس رقابت باز گذاشت. تغییرات مکرر سرمربی در یک ماه گذشته هم نشان می‌دهد که حاشیه ها هنوز درون تیم وجود دارد و با این حاشیه مردم استان نباید انتظار حضور نماینده ای شایسته و مدعی را در لیگ داشته باشند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول