اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 11 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استانداری ایلام سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به این مهم که بافت اصلی جمعیت استان ایلام روستایی و عشایری است، گفت: در این راستا اشتغال و تثبیت جمعیت در روستاها از ابزارهای مهم توسعه در استان به شمار می‌رود.

وی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید کارهای مهمی در این زمینه در قالب لوایح بودجه، ردیف‌های خاص تحت عنوان اشتغال زایی و توسعه روستایی انجام داده است و علاوه براین بنیادها، نهادها و سازمان‌های مختلف نیز در این راستا کمک کار بوده‌اند.

 شروع بارش‌ها از فردا در ایلام 

سعیدرضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: براساس اخطاریه هواشناسی استان ایلام  از صبح  روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه شاهد باران در سطح استان خواهیم بود. 

وی با اعلام اینکه این سامانه تمام مناطق استان را تا روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه تحت تاًثیر قرار خواهد ‌داد افزود: موضوع وقوع بارش‌ها را به  ستادهای  پیشگیری، هماهنگی و‌ فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌ها ابلاغ شده است و تاکید بر این است که برابر دستورالعمل‌های ابلاغی تمهیدات و اقدامات لازم در این راستا به عمل آورند و در آماده باش کامل قرار گیرند.

دستگیری سارق منازل نیمه کاره در ایلام

سرهنگ جمال موسوی  فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق منازل نیمه کاره و کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان ایلام خبرداد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل نیمه کاره، موضوع با تشکیل گروهی از ماموران مجرب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و متهم در مواجهه با مستندات و دلایل ارائه شده چاره‌ای جز اعتراف به سرقت نداشت.

ترخیص ۹۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی توسط پلیس راه در ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده رییس پلیس راه استان ایلام گفت: در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون تعداد ۹۵ دستگاه موتورسیکلت توسط این پلیس ترخیص شده است.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با نگرش بر احقاق حق مردم و تحویل هرچه سریع‌تر موتورسیکلت‌های توقیفی به صاحبان  آنها به جهت جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و حفظ صیانت از  اموال مردم و انباشت موتورسیکلت‌های رسوبی، طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی برابر دستورالعمل سازمانی از تاریخ ۱۷ آبان‌ماه به مدت دوماه  در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول