اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 10 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یاری رسانی طلاب و روحانیون به عنوان سفیران سلامت در طرح یاوران سلامت روان، نوید بخش رفع نیازهای روحی و روانی بیماران کرونایی در استان است.

وی افزود: با اجرای طرح یاوران سلامت که با حضور طلاب و روحانیون برگزار می‌شود، باید از با استفاده از روش‌های اصول معنویت و روانشناسی، روحیه بیماران کرونایی را تقویت و امید به سلامت بر بیماری آنان غلبه کند.

 تسهیلات مالیاتی برای حمایت از خیرین مقابله با کرونا
 
سعید کریمی  مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: بر اساس بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور، کمک‌های نقدی و غیر نقدی اشخاص، برای مقابله با بیماری کرونا از تاریخ یکم اسفند 1398 تا پایان دوره شیوع کرونا به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود. 
 
وی افزود: طبق بخشنامه مذکور که در راستای اجرای مصوبات چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تصویب شده است، بند پنجم نهمین جلسه این ستاد در تاریخ 27 اسفند سال گذشته تمدید و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین برای مقابله با ویروس کرونا، از درآمد مشمول مالیاتی آنان کسر می‌شود.

۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان دهلرانی احداث می‌‌شود

حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: کار احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای اقشار محروم و کم درآمد شهرستان دهلران در دستور کار است.

وی افزود: دولت برنامه احداث ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را برای اقشار محروم و کم درآمد کشور در دستور کار قرار داده که ۲ هزار واحد آن مختص مددجویان و نیازمندان استان ایلام است که با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می‌شوند.

کشف بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در ایلام

سرهنگ مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان گفت: با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان در یک هفته گذشته شاهد افزایش ۴۸ درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه بوده‌ایم.

وی افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق مستعد جرم و کنترل سارقان سابقه دار ۴۰ سارق در سطح استان دستگیر و ۱۰۱ فقره سرقت نیز کشف شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول