اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سلیمانی‌ها| خدمت‌رسانی ۲۰ گروه جهادی با محوریت سلامت در فیروزآباد

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: ۲۰ گروه جهادی در حوزه های سلامت وکمک به پیشگیری شیوع بیماری کرنا و کمک به ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا وحوزه عمرانی وفرهنگی انجام خدمت می‌کنند.

سلیمانی‌ها| خدمت‌رسانی ۲۰ گروه جهادی با محوریت سلامت در فیروزآباد

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها ؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: محمدرسول رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با تبریک ایام هفته بسیج و اشاره به نقش بسیجیان در صحنه‌های مختلف جامعه، اظهار داشت: با نگاهی به عملکرد چهار دهه گذشته بسیج به خوبی می‌توان نقش آن را در بالندگی و شکوفایی انقلاب مشاهده کرد زیرا بسیج علاوه بر ایفای نقش نظامی در دیگر عرصه‌های جامعه نیز نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با ۱۵۰ برنامه و با شعار "پیشرو خدمت، امیدآفرین" در این شهرستان همزمان با سراسر کشور در بستر فضای مجازی اجرا و برخی برنامه‌ها نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط موجود کشور و ادامه روند صعودی و گسترش ویروس کرونا، شکل برگزاری برنامه‌های این هفته دچار تغییراتی شده، ادامه داد: رزمایش بزرگ کمک مومنانه، اجرای طرح بزرگ شهید سردار قاسم سلیمانی که در آن هر پایگاه بسیج به پایگاه‌های سلامت در راستای مبارزه جدی با ویروس کرونا تبدیل خواهد شد از جمله برنامه‌های مهم و شاخص این هفته است.

وی با بیان اینکه سخنرانی زنده رهبر معظم انقلاب در روز پنجم آذر در بستر فضای مجازی بازنشر و انعکاس پیدا می‌کند، اضافه کرد: ۵ آذر ماه باید تدابیری اتخاذ شود که همه بسیجیان بتوانند در روز تشکیل بسیج مستضعفین، به صورت زنده به سخنان مقام معظم رهبری در منازل خود گوش فرا دهند و در صورت این حضور کد ۱۱۸ را به شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ پیامک کنند و حضور خود را به نمایش گذارند همچنین دیگر برنامه‌های این هفته نیز طبق جدول زمان‌بندی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

رضایی به نقش بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی اشاره و اضافه کرد: بسیج علاوه بر حضور در خط اول مبارزه با استکبار همچنین کمک‌رسانی به مردم در شرایط بحرانی اکنون در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور در زمینه‌های مختلف در حال رفع محرومیت‌زدایی است.

وی اضافه کرد: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و با اراده و روحیه انقلابی در قالب ساماندهی‌های مختلف برای صیانت از ولایت، قرآن، نظام و انقلاب همیشه در صحنه حضور دارند و در مقابله با توطئه‌گران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

عضو شورای تامین شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه بسیج در شرایط کنونی و برای مقابله با مشکلات اقتصادی و جلوگیری از گرانی با مسوولان همکاری خواهد کرد، بیان داشت:  احتکار و گران‌فروشی و قاچاق در حال افزایش است و سپاه و اداره صمت و جهاد کشاورزی تصمیم گرفتند بسیج را با تمام امکانات وارد میدان کنند و از احتکار و گران‌فروشی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: افراد بسیجی با نظارت مستمر کالاهای ذخیره و دپو شده مشخص و با افراد محتکر برخورد قانونی صورت می گیرد تا قیمت‌ها به یک ثبات برسد.

رضایی خاطرنشان کرد: ۲۰ گروه جهادی در حوزه های سلامت و کمک به پیشگیری شیوع بیماری کرنا و کمک به ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا و حوزه عمرانی و فرهنگی انجام خدمت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد افزود: برنامه های مهم هر پایگاه مقاومت یک خدمت ، برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع رایگان ماسک و پخش  بیش از ۶۰۰ بسته کمک مومنانه جهت مساعدت  به معیشت مردم از دیگر برنامه های این هفته است.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و گندزدایی معابر روستایی و شهری توسط سپاه انجام شده است.
انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول