اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در فیروزآباد/همکاری بسیج با تعزیرات جهت نظارت مستمر بر بازار

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: در هفته گرامیداشت بسیج ، نیروهای بسیجی با تمام امکانات وارد میدان می‌شوند و از احتکار و گران‌فروشی جلوگیری می‌نمایند.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در فیروزآباد/همکاری بسیج با تعزیرات جهت نظارت مستمر بر بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدرسول رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدای بسیجی اظهار داشت: از زمان تشکیل بسیج تا به امروز پیش‌بینی همه‌گیر شدن و جهانی شدن این نهاد برای همه باعث شگفتی بوده است.

وی رسالت بسیج را حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: در طول سالیان گذشته بسیج در هر شرایط سختی، در صحنه حضور داشته و در زمان دفاع مقدس شجاعانه در مرزها حضور و بعد از آن در سازندگی کشور، محرومیت زدایی، کمک به مردم کشور در زمان بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و در حال حاضر با تمام نیرو در خدمت مردم برای کمک برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا است‌.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: پس از ۴۱ سال امروز بسیج تبدیل شده به یک درخت تناور که در حوزه سلامت ، امنیت و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی در حوزه‌های فضای مجازی و فضاهای سایبری اقدامات شایانی را انجام می‌دهد.

رضایی اضافه کرد: شعار محوری هفته بسیج سال ۹۹ تحت عنوان بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین" است که ان شاالله با پشتیبانی مردم ولایتمدار و مسئولان بتوانیم این شعار را عملیاتی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به جزییات برنامه‌های هفته دفاع مقدس ادامه داد: در هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد تعداد زیادی از برنامه‌های امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عضو شورای تامین شهرستان فیروزآباد گفت : دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با حضور نمایندگان بسیج و سپاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر امام جمعه شهرستان انجام می‌شود.

وی از لغو اجتماع ۵ آذر در شهرستان‌ خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه از اول آذر ماه محدودیت‌های کرونایی آغاز می‌شود ما نیز تابع این قوانین هستیم و از طریق فضای مجازی حضور خود را اعلام می‌کنیم.

رضایی اظهار داشت : ۵ آذر ماه باید تدابیری اتخاذ شود که همه بسیجیان بتوانند در روز تشکیل بسیج مستضعفین، به صورت زنده به سخنان مقام معظم رهبری در منازل خود گوش فرا دهند و در صورت این حضور کد ۱۱۸ را به شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ پیامک کنند و حضور خود را به نمایش گذارند.

برنامه‌های بسیج برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد بیان داشت : تشدید گشت‌های محله محور در راستای برقراری امنیت محله‌ها ، تورهای ایست و بازرسی سلامت با توزیع ماسک ، نقش آفرینی و برپایی ایستگاه سلامت پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت از جمله برنامه‌های بسیج در مقابله با کرونا در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت رفع آلودگی‌ مبلمان شهری و بیمارستان و ضد عفونی ادارات و اماکن پرتردد برنامه ریزی صورت گرفته شده است.

همکاری نیروهای بسیج با تعزیرات برای افزایش نظارت بر بازار

رضایی اضافه کرد: احتکار و گران‌فروشی و قاچاق در حال افزایش است و سپاه و اداره صمت و جهاد کشاورزی تصمیم گرفتند بسیج را با تمام امکانات وارد میدان کنند و از احتکار و گران‌فروشی جلوگیری شود.

وی افزود: افراد بسیجی با نظارت مستمر کالاهای ذخیره و دپو شده مشخص و با افراد محتکر برخورد قانونی صورت می گیرد تا قیمت‌ها به یک ثبات برسد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی در شهرستان تصریح کرد: در هفته بسیج، طرح مواسات را در سطح شهرستان‌ اجرا می‌کنیم و بسته‌های کمک معیشتی را به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا می‌رسانیم.

رضایی رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و اعزام کلینیک‌های سیار دامپزشکی در سطح شهرستان و اعزام گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول