اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همراهی بسیج دانشجویی با مردم و کادر درمان تا شکست کرونا

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان آمده است: در شرایط کنونی که کشور در شرایط خطیر کرونا به سر می‌برد و سلامت مردم با مخاطره جدی مواجه شده است، بسیج دانشجویی در زمینه‌های مختلف و کمک به کادر درمان تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم ایستاده است.

همراهی بسیج دانشجویی با مردم و کادر درمان تا شکست کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در روز دوم آذر را گرامی داشته و در این روز با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد کردند.

در این بیانیه آمده است: «شجره طیبه بسیج امروز به چنان توانمندی رسیده است که نه تنها در دفاع از آرمان‌های انقلاب سرآمد است، بلکه می‌تواند و توانسته است در صدور این آرمان‌ها به اقصی نقاط جهان نقش ویژه و به سزایی داشته باشد.

در ادامه تصریح شده است: نهالی که توسط امام خمینی(ره) غرس شد، امروز به اوج بالندگی رسیده است و در دهه چهارم انقلاب و در گام دوم آن با تعریف مدل‌های نوین از بسط و صدور انقلاب و روش‌های جدید ارائه آرمان‌های اصیل امامین انقلاب و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف، امت را به سمت و سوی دولت جوان حزب‌اللهی که زیبنده نظام اسلامی و شایسته مردم عزیزمان باشد، هدایت می‌کند. 

در این بیانیه عنوان شده است: بسیج دانشجویی به عنوان نیروی پیشرو و پیش‌برنده در کشور، امروز طلایه‌دار خدمت خالصانه و مجاهدانه در عرصه‌های علمی-پژوهشی، بهداشت و درمان و برپایی پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری در دانشگاه‌ها است؛ این نیروی جوان می‌تواند با تشکیل هسته‌های مسأله محور و مسأله‌یابی به موقع به حل مشکلات مردم بپردازد. 

در ادامه افزوده اند: اکنون نوبت به مجاهدت نسل سوم و چهارم و حتی پنجم انقلاب است، در شرایط کنونی که کشور در شرایط خطیر کرونا به سر می‌برد و سلامت مردم با مخاطره جدی مواجه شده است، بسیج دانشجویی در زمینه‌های مختلف کمک‌های مومنانه، بهداشت و درمان، عملیات رصد و نظارت، فرهنگ‌سازی و کمک به کادر درمان تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم ایستاده است.

بسیج دانشجویی استان اصفهان بیان کرده است: امروز همه شاهد آن هستیم که حتی در شرایط سخت ویروس منحوس کرونا، جوانان دانشجو پا به عرصه دفاع و خدمت‌رسانی گذاشته و همچون شهدای بزرگوار، از جان مردم دفاع می‌کنند، لذا به مسؤولان اعلام آمادگی می‌کنیم که در صورت ایجاد فرصت و اعتماد به جوانان دانشجو از حداکثر ظرفیت خود در پیشبرد و اعتلای اهداف انقلاب در یاری آنان دریغ نکنیم.

در این بیانیه ابراز شده است: در پایان ما دانشجویان انقلابی استان اصفهان اعلام می‌داریم، دشمنان نظام و انقلاب چه در داخل و چه در خارج از این مرز بوم بدانند، با دخالت‌های آنان در مسائل داخلی به شدت و قوت مخالفت خواهد شد و به همه نشان خواهیم داد که پایی که روی حق این ملت قرار گیرد را قطع خواهیم کرد و آنان که با دشمنی خود تحریم ظالمانه را علیه ملت عزیز روا داشته‌اند خواهند دید که روی نیاز ما به خداوند رحمان است نه خلق گمراه او.

در ادامه نیز تصریح شده است: همچنین مسؤولان، مدیران و سیاستگذاران محترم این مهم را حل کنند که تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی، از قبیل بیکاری، تورم، رکود و .... اولاً توکل به خدا و بعد تکیه به توان داخلی و نیروی جوان متخصص است، هیچ یک از کشورهایی که چشم توقع غرب زدگان در سمت و سوی آنان است به حال مردم ایران دلسوز نیستند و این خود فریبی است که فکر کنیم آنان دست از دشمنی خود برمی‌دارند.

در این بیانیه آمده است: تنها کسانی که می‌توانند دلسوزی کنند و با حداکثر تلاش خود برای اعتلای این آب و خاک از تمام سرمایه‌های خود استفاده کنند جوانان همین سرزمین هستند و در نهایت ما دانشجویان انقلابی به صراحت اعلام می‌داریم که با بهره‌گیری از پیام عاشورا و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا آخر بر سر عهد و عقیده و ایمان خود بمانیم و کوفیان زمان خود نباشیم تا زمانی که انشاءالله شاهد فرج و ظهور سرور و مولایمان حضرت صاحب الزمان(عج) باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول