اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخاب مرکز رشد حسان اصفهان به عنوان پیشرو علمی در کشور

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: مرکز رشد حسان در جشنواره ملی شهید تهرانی مقدم به عنوان مرکزی که بیشترین پیشرفت علمی را داشته‌است شناخته شده و درکنار دانشگاه شریف قرار گرفته است؛ همچنین در طرح شمسا که مربوط به ثبت مسائل و مشکلات است، معاونت علمی و فناوری بیشترین ثبت را داشته و به عنوان رتبه اول شناخته شدند.

انتخاب مرکز رشد حسان اصفهان به عنوان پیشرو علمی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدهادی انوری پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیل از جهادگران علمی بسیج دانشجویی استان اصفهان، با اشاره به اقدامات معاونت علمی و فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: مجموعا بنا بر همت جهادگران علمی بسیج دانشجویی استان اصفهان و معاونت علمی و فناوری تا این لحظه از لحاظ علمی با نگاه کلی مجموعه علمی بسیج دانشجویی استان در صدر بسیج دانشجویی‌های کل کشور قرار دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های عظیم بسیج دانشجویی برخورداری از دو بال قوی و توانمند در عرصه علم و نیروی جوان انقلابی است که در سه سال اخیر با تلاش و جدیت اعضا، همت و پشتکار آن‌ها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های حساس ورود جدی داشته و با یک نگاه کلی مجموعه علم و فناوری بسیج دانشجویی موفق به کسب افتخارات کشوری برای سپاه و بسیج دانشجویی اصفهان شدند.

وی با بیان اینکه معاونت علمی ما در سه مرحله ارزیابی بعنوان برترین معاونت سازمان بسیج دانشجویی کشور معرفی شده‌است، افزود: مرکز رشد حسان در جشنواره ملی شهید تهرانی مقدم به عنوان مرکزی که بیشترین پیشرفت علمی را داشته‌است شناخته شده و درکنار دانشگاه شریف قرار گرفته است؛ همچنین در طرح شمسا که مربوط به ثبت مسائل و مشکلات است، معاونت علمی و فناوری بیشترین ثبت را داشته و به عنوان رتبه اول شناخته شدند.

محمدامین رجبی نیز در این مراسم با بیان اینکه یک سال است که مسأله محوری را در معاونت علمی و فناوری در برنامه‌های خود مبنا قرار دادیم، اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه شمسا که مربوط به شناسایی مسائل سراسری استان بوده‌ است، اندیشکده ابداع، کارگروه موج دانش با هدف شناسایی مسائل صنایع استان و ارائه راه حل برای آن‌ها، کارگروه روشنا مربوط به مسائل تاریخی و مشکلات تاریخ‌شناسی در جامعه، از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان افزود: همچنین پژوهشکده‌هایی در دانشگاه‌های مختلف نظیر دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه مالک اشتر تشکیل شدند و کارگروه‌هایی نیز در خود دانشگاه‌ها شکل گرفت که کرونا هم باعث نشد کارشان متوقف شود.

وی عنوان کرد: رویداد مجازی جهش نیز یکی از افتخارات بسیج دانشجویی استان بود که از صفر تا صد آن را بسیج دانشجویی استان اصفهان انجام داد؛ اختتامیه این رویداد در اذرماه با حضور سرمایه‌گذاران خواهد بود که قول تا ۵۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری هم از آن‌ها گرفته شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم دانشجویان به ارائه گزارش از اختراعات و نوآوری‌های خود نظیر ساخت دستگاه پاشش حرارتی برای تولید نانو ذرات اکسیدی، ساخت دستگاه سی ان سی چندکاره، طرح کشت بافت گیاهی، طرح تقویت سیستم اعلام حریق و ... پرداختند و سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) نیز قول پیگیری مشکلات را به آن‌ها داد.

در پایان این مراسم نیز از چندین نخبه علمی بسیج دانشجویی استان اصفهان از جمله برگزیده جشنواره ملی شهید طهرانی مقدم، برگزیده طرح شمسا، محمدامین رجبی مسؤول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان به دلیل کسب رتبه اول در بسیج دانشجویی کشور به دلیل ارزیابی‌های انجام شده، مسؤول هسته علوم تغذیه بسیج دانشجویی اصفهان، سجاد شریعت مسؤول پژوهشکده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد، هادی حسین‌پور مسؤول پژوهشکده شهید شهریاری بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، مسؤول کارگروه موج دانش بسیج دانشجویی استان اصفهان و ... تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول