اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور بسیجیان در پویش نذر خون/ فعالیت 88 پایگاه بسیج میاندورود برای مبارزه با کرونا

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود از برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج در سه حوزه فضاسازی، محیط و فضای مجازی و خدمات‌رسانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: پویش نذر خون نیز به همت بسیجیان برای اهدای خون اجرا می‌شود.

حضور بسیجیان در پویش نذر خون/ فعالیت 88 پایگاه بسیج میاندورود برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ جعفر اصغری فرمانده بسیج ناحیه میاندورود ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تاکید بر لزوم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امسال در هفته بسیج با شعار محوری " بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" چهل و یکمین سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم.

وی یادآور شد: کار بسیج مستضعفین در دی ماه ۱۳۵۹ به‌صورت قانونی رسمیت پیدا کرد، هفته بسیح بزرگداشت جانفشانی‌ها است، بسیج سیاسی است ولی سیاسی کار و جناحی نیست! بسیج مجاهد است اما افراطی و بی‌انضباط نیست، یسیج با بصیرت است اما از خودراضی نیست، بسیج غیور و طرفدار علم است ولی علم زده نیست.

اصغری افزود: امروز مشکلات اقتصادی ناشی از سومدیرت‌ها است، در این عرصه اگر مدیران جهادی قرار بگیرند که برای مردم دغدغه داشته باشند و گام موثری را در مسیر اعتلای انقلاب برمی‌دارند، هر تهدیدی که در کشور اتفاق بیفتد به‌واسطه حضور بسیج تبدیل به فرصت می‌شود.

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود تصریح کرد: بسیج میاندورود در این هفته بیش از ۳۵۰ برنامه را در سه حوزه فضاسازی، محیط و فضای مجازی و خدمات‌رسانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد کرد.

این مسؤول ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های ورزشی خاص همچون تیراندازی به تعداد محدود، برگزاری نشست‌های بصیری در فضای محازی، توزبع هزار بسته معیشتی" تاکنون ۱۰ هزار سبد معیشتی در این شهرستان توزیع شد" را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: یک افتتاح پروژه آب‌رسانی در منطقه بالادست شهرستان با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی،  افتتاح دو خانه محروم سیل‌زدگان با صرف اعتبار هر خانه ۱۲۰ میلیون تومان، توزیع بیش از ۶۰۰ لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم، اجرای رزمایش گشت رضویون بسیج را خواهیم داشت.

اصغری اظهار کرد: اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۷ پایگاه شهری و ۸۸ پایگاه روستایی در راستای قطع زنجیره کرونا اجرا خواهد شد، تحلیل از بهورزان عرصه سلامت، اجرای پویش مجازی با هشتگ چهل و یک سال عزت از برنامه‌های دیگر این هفته است.

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود از شرکت بسیجیان میاندورودی در طرح نذر خون خبر داد و گفت: در هفته بسیج جاری برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا را در پایگاه شهید احمدی‌روشن در شهر سورک به‌همراه برگزارق نمایشگاه فرهنگی هنری، اجرای سرود پاتوقی با موضوع بسیج و برنامه‌های متعدد دیگری خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول