اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساخت ۲ هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد مازندران تا پایان سال

فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۲ هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

ساخت ۲ هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد مازندران تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم افتتاح مسکن سیل‌زدگان در شهرستان میاندرود به همت بسیج سازندگی سپاه میاندرود و با مشارکت بهزیستی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه کربلا به یاد جهادگر شهید مدافع حرم سعید کمالی برگزار شد.

*ساخت ۲ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال

سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  امروز در حاشیه افتتاح مسکن سیل‌زدگان که با مشارکت سپاه میاندورود و بهزیستی صورت گرفت، از ساخت ۲ هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

وی به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود:‌ در یک ماه کمک‌های مومنانه ۱۶۵ طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا هزینه اجرای این ۱۶۵ پروژه را ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد:‌ عمده این طرح‌ها ساخت پل، آبرسانی، ساخت دیواره‌های رودخانه و ..است و در قالب خدمت رسانی به مردم است.

*سپاه میاندورود ۱۲ واحد مسکونی برای محرومین می‌سازد

جعفر اصغری فرمانده سپاه میاندورود نیز در آئین افتتاح مسکن سیل‌زدگان که با همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و با مشارکت بهزیستی میاندورود به بهره‌برداری رسید، گفت: این واحدمسکونی ۷۸ متری با همت گروه‌های جهادی ساخته و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴ واحد مسکونی محرومین توسط سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواده‌های نیازمند شد، افزود: امسال هم  ۱۲ واحد مسکونی را در دست احداث داریم.

فرمانده سپاه میاندورود با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در ساخت مسکن محرومین مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به یاد شهید مدافع حرم سعید کمالی به بهرداری رسید.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول